Politie vaart mee in Gay Pride

• sijlvia

dat zei ik ook niet.

maar het is wel frappant.

• Black Identity

Dat de politie mee doet aan de gay parade daar vind ik niets verkeerds aan

• A.T.

Klopt, in programma's als Opsporing Verzocht worden voor het grootste deel overvallen en geweldplegingen behandeld. Dat soort criminaliteit is voor een groot deel ‘in handen’ van allochtonen. Die schokken de maatschappij meer dan een kantoorpief die fraude pleegt of een paar oplichters.

• sijlvia

nee wat mij schokt is de manier waarop.

maar niet enkel allochtonen zijn fout.

mss gister hart van nederland gezien,hoeveel oudjes er afgelopen dagen overvallen zijn(arnhem,oosterbeek).

dat is erg en dan de mishandeling erbij genomen..bah.

• Abion

De meeste criminelen zijn profiteurs,… maar vergis je niet, ze zijn onderdeel van de maatschappij en we zijn dus allen mede-schuldig.

• sijlvia

oeps..ikke niet hoor(oh dat roepen ze allemaal zeker??)

• Abion

Hoeven ze niet te roepen, het is algemeen menselijk falen, het is de crimineel dus echt niet vreemd. Mensen doen in essentie dat waar ze de meeste kans denken te hebben, de mens is van nature ook lui. Leuke omgeving erbij en het kost echt geen moeite om monsters te kweken.

Om exact die reden doet politie dus ook mee aan deze gay onzin, ze proberen er een slaatje goedwil uit te slaan.

• Margreet

Jammer dat je dit zo neer zet.

Nederland moet veranderen, en we gaan beginnen bij jou:-)

Het is soms gruwelijk wat mensen elkaar aan doen.

Het respect voor elkaar is tegenwoordig ver te zoeken en dan is het goed om creatief te denken van “hoe” pakken wij dit positief aan 'wat" kunnen wij er aan doen? misschien naief, maar je moet toch ergens beginnen?

En ja dan dit soort evenementen is prima!! en nee niet de politie in bikin's en dergelijke.

• sijlvia

kan ik me niet in vinden maar goed ben dan ook geen crimineel.

en daarom ga ik verder met waar ik voor betaald word;mijn werk.

• Abion

Nederland moet veranderen? Wat dacht je van terug naar de tijd waarin je niet op straat over seks riep, waar je op straat niet stond te zoenen voor het oog van de wereld.

Respect voor homo's is nooit veel geweest, het is juist nu, dat ze een speciale positie innemen.

Wil je beginnen met respect verkrijge in deze maatschappij? Geef mensen dan respect en ruimte, word dat niet gegeven, dan zal het niet snel beter worden, showpolitie helpt daarbij echt niet.