Zag vandaag een Wildplasser

• R©bbie

jammer lukt niet dan maar zo

http://www.geocities.com/robbieschat/Wildplasser.jpg

• HM

Binnen de bebouwde kom is het inderdaad strafbaar, buiten de bebouwde kom is het niet netjes maar niet strafbaar

• R©bbie

oke dat kan zijn ,maar als politieman kan je dat niet maken

• HM

zoals ik al zei het is niet netjes maar niet strafbaar buiten de bebouwde kom. Ik weet voor de rest niet waarom hij het deed, kon hij wel weg om te gaan plassen of moest hij daar blijven ivm werk? Ik weet het niet.

• HJV

Vanaf jongs aan ben jij goed opgevoed.

Je moeder hanteerde zeker deze methode voor haar kleine “zeikertje”

• serine

die foto is net zo oud als de weg naar rome…en heeft hier al minimaal 50 x gestaan

• Lans

Zucht, die foto heeft al een enorme baard.

Maar zoals al verteld, buiten de bebouwde kom is het niet strafbaar. Dus wat is je punt?

Wees dan gewoon fair en zeg dat je een hekel aan politie hebt ipv te nuilen dat je zelf een foto hebt gemaakt van “die boerenl.ul”.

Dan weten we dat en kan je verder wegblijven.

• monique

volgens mij draag jij tijdens werktijden een blauw uniform:D

er zijn ook mensen die die foto nog niet kennen en hem voor het eerst zien, lijkt me niet meer dan normaal dat er verbaast op gereageerd wordt…het ziet er toch ook niet uit:?

En dat je legaal mag wildplassen buiten de bebouwde kom weten denk ik ook niet veel mensen, ik wist het ook niet maar ben blij dat ik het nu wel weet:)

• Pronto

Tjonge tjonge, moet hij in zijn broek pissen dan.

Ik denk dat er wel andere dingen zijn waar je je druk over kan en moet maken.