Zag vandaag een Wildplasser

• Remia

Ik zoek net op afbeeldingen “agent wildplassen”

Eerste contents van voor 2006!

Ik denk dat hij dan al wel heel lang daar staat als jij hem nog gezien hebt….

Was niet netjes, maar het overkomt mij soms ook in het werk. Het ligt er maar net aan hoe je het oplost. Als ik in m'n werk iemand binnen de bebouwde kom tegenkom die midden in de nacht met z'n dronken hoofd tegen een winkelpui, in een portiek of over een fiets heen staat te plassen, dan lijkt het mij een duidelijke zaak. Maar als diezelfde persoon net even het centrum uit is gelopen en uit het zicht een bosje opzoekt, dan ben ik de laatste die daar moeilijk over doet.

• monique

dat zeg ik nou ook altijd als ik betrapt word op wildplassen, maar toch maak ik me dan druk om die 50 euries die het me kost ….

Ik wil ook best wel in mijn broek zeiken hoor, maar dat geeft nog veel meer problemen. Buiten het feit dat in je broek zeiken ook wildplassen is, *en dus ook beboet gaat worden* wordt het maatschappelijk niet geaccepteerd en echt comfortabel zit een zeiknatte broek nu ook niet…dus tja wat moet je dan? Min of meer zeg je net zelf..als je moet dan moet je..

Ik vind het in sommige gevallen niet meer dan logisch dat wildplassen beboet wordt, maar af en toe moeten er ook uitzonderingen kunnen zijn als er echt geen andere mogelijk is om je behoefte te doen.

Zelfs een hond heeft op dit gebied meer recht dan ik…

• ¥ Lotje ­­¥

Ik ken dat plaatje ook al tig keer . :)

• ¥ Lotje ­­¥

Toen plassen , piesen werd is het gezeik begonnen :D:D

• Sylvana0902

Nou Robbie …nu heb je wel een punt ja!

Wat zijn hun meer dan het gewone volk dan?

Al die verhalen hierboven dat het buiten de bebouwde kom wel zou mogen vind ik een beetje absurd klinken …ze willen die motoragent nu een handje boven het hoofd houden natuurlijk!

Alsof een motoragent ook niet even een gelegeneheid kan opzoeken om normaal naar het toilet te gaan!

Hij moet tenslotte het ‘voorbeeld’ geven aan de burgers …toch!

• HM

als je goed leest sylvana wil ik niemand een handje boven het hoofd houden maar zet ik het gewoon neer zoals het is. Men weet niet of hij inderdaad ook weg kon van die plek ivm werkzaamheden en of het binnen of buiten de bebouwde kom was ivm strafbaarstelling. Maar zoals ik al eerder zei: het is niet netjes!

• Risanne

Sylvana0902 schreef:

>

>

> Wat zijn hun meer dan het gewone volk dan?

Wat zijn zij minder dan het “gewone” volk dan? Als een burger buiten de bebouwde kom mag plassen dan mag een politieagent dat ook.

• fj

Dit ziet er toch aardig buiten de bebouwde kom uit. En dan mag het.

Het zijn net mensen. Als wij buiten d ebebouwde kom van 50 naar 80 km per uur mogen, Dan mogen agenten dat ook…….. Ga je dar dan ook over mopperen?

• Lans

Hoi Monique,

Tja dat het er niet uit ziet ben ik helemaal met je eens. Maar ik reageerde meer op de link die de plaatser in zijn eerste bericht zette. En dan vooral de tekst die erbij staat. Hij is inmiddels gecensureerd :D

• rudi

Gewoon jaloers dat hij 2 handen nodig heeft !