Zag vandaag een Wildplasser

• rudi

Hoop niet dat er een zeldzaamplantje stond ;)

• mwb

Oke, deze was wel heel doorzichtig van R©bbie.

Een foto met een baard als Karadzic en dan presenteren als een zelfgemaakte foto.

Die kan zich hier niet meer serieus vertonen.

En dat doet ie dan ook al een paar dagen niet meer.

• Sylvana0902

Kortzichtig van Robbie?

Nou ..ik denk dat het cynisch bedoeld is!

• HM

Kijk eens aan, het blijft een mooi iets om te zien. Een AJAX-fan en een Feyenoord-fan slaan normaal elkaars koppen in maar zodra ze samen tegen de politie kunnen zijn worden het ineens vriendjes. Apart volkje toch

• Sylvana0902

Beste HM…

Als jij denkt dat elke supporter van Ajax en Feyenoord elkaars koppen willen inslaan, dan heb je niet veel geleerd in je leven.

Dit antwoord van jou getuigd maar weer eens hoe agentjes erover denken!

Steek die maar in je blauwe broekzak!

• Sylvana0902

Jaja …ik lach wat af in mijn leven HM!

Zeker met die discussies die jij erop na houd …dan ga je vanzelf wel lachen!

Ik weet nergens van, volgens jou ….hoe weet jij dat dan en waar maak je dat uit op?

Agent of gewone burger …ik vind langs de weg je behoefte doen zowiezo niet kunnen.

• von

beetje kortzichtig dit antwoord van jou HM.

je scheert nu iedereen over één kam en dat is dezelfde fout die de politie ook altijd maakt rondom voetbalwedstrijden.

• Sylvana0902

Als de politie en vooral de ME …niet zo opzichtig in beeld zou komen rond de wedstrijden dan zou er niks gebeuren.

Alleen al het feit hoe de ME zich opsteld voor de stadions …knuppeltje in het handje heen en weer tikken …dat is alleen maar uitdagen.

Zijn meestal jongens die wel van een robbertje vechten houden …misschien een rotte jeugd gehad?

• rudi

Wat ben jij naief. Weet je wel dat er soms dagen van te voren al afspraakjes zijn tussen die zwijnen die zich supporters noemen? Die slaan echt elkaar en alles kort en klein. Hebben ze echt geen ME voor nodig. Lekker elkaar uitdagen via internet.

• rudi

Of te wel….daar hebben ze ook geen stadion voor nodig !