Zag vandaag een Wildplasser

• Sylvana0902

Naief? ..Nou als er iemand niet naief is ben ik het wel.

Als het buiten het stadion gebeurd dan heeft dat verder niks met voetbal te maken.

Ik weet ook wel dat dat gebeurd is en dat praat ik ook zeker niet goed.

Maar wat hier beweert word door HM ….is dat ajacieden en feyenoorders elkaar altijd de hersens in willen slaan …ja tuurlijk de mongolen als hooligans wel ja …maar er is ook normaal volk onder zoals ik en nu toevallig Robbie die deze topic opgezet heeft.

Wel bij de les blijven graag!

• HM

Ik zeg niet dat je niets weet maar ik zeg gewoon dat je niets af weet waarom de agent daar plast en of het binnen of buiten de bebouwde kom is. En dat het niet hoort dat heb ik al meteen geschreven

• HM

hahahaha lijkt me wel eens lachen. De “topwedstrijden” gewoon door laten gaan en nergens agenten inzetten in of nabij het stadion enkel voor een aanrijding ofzo. Kijken hoeveel er van een stadion overblijft en hoeveel gewonden/doden er dan te betreuren zijn.

• mwb

Je schrijft dat de politie niet iedereen over een kam moet scheren.

Doe dat dan zelf ook, door niet te schrijven:

"Dit antwoord van jou getuigd maar weer eens hoe agentjes erover denken!

Steek die maar in je blauwe broekzak!"

• mwb

Je hebt gelijk.

Dat is begin dit jaar dan ook gebeurd.

En de KNVB wilde het niet door laten gaan.

Want die supporters zijn toch allemaal zo braaf.

Ze weten zich altijd te gedragen:

http://www.nu.nl/news/1675301/14/rss/Negentig_aanhoudingen_bij_afscheid_Jaap_Stam.html

En spreken noooooit tevoren af waar ze met elkaar gaan vechten

http://www.youtube.com/watch?v=vOQarne5KSM

Yep, het zijn de supporters die nooit wat doen Sylvana.

• buijs

het enige aparte volk werkt bij de politie !!!

jullie zijn te triest voor worden terwijl op de ene hoek een oud vrouwtje word beroofd vinden jullie het nuttiger om bonnetjes uit te schrijven voor de meest lullige dingen.

ik wens jullie er succes mee en hoop oprecht dat jullie je een beter mens voelen met al dat bonnen schrijven.

ik ga dat oude vrouwtje wel helpen !

• buijs

He nwb je zou kunnen proberen om begrijpend te lezen.

Sylvana gaf aan dat ook zij niets moet hebben van de hooligans.

dus nu beweer jij eigenlijk dat alle voetbal supporters hooligans zijn.

van een agent verwacht ik dat het een pientere man/vrouw is maar als ik zo jullie antwoorden lees snappen jullie er werkelijk niks van.

Jullie weten donders goed wie de kwaadwillenden/hooligans zijn waarom worden die dan niet preventief opgepakt ???

Waarom zit iemand met een stadion verbod gewoon in het stadion ???

Hoe zit dat met die meldingsplicht ???

die hooligans is maar een kleine groep in verhouding met de grootte groep welwillende supporters probeer dat niet te vergeten.

En ook wij welwillende supporters is dat tuig liever kwijt dan rijk besef dat wel.

verder hoop ik dat het een sportief voetbal seizoen wordt en dat jullie agenten zich eindelijk is gaan bezig houden met echt belangrijke zaken.

• HM

Och jee, een nieuwe superman is geboren in NL. Gelukkig weet ik niet wat er bij de voetbal gebeurd en gelukkig weet jij precies wat de politie in NL allemaal doet hahahahahahahahahahahahahaha

• buijs

ik weet meer dan jij denkt ;)

• Spatje

Helemaal mee eens buijs. “Wij” supporters hebben de naam. En dat terwijl het meestal een heel klein gezelschap is wat echt de rotzooi trapt. Ook ik zie liever dat tuig niet in het stadion. (De politie ook liever niet trouwens) Helaas zal het wel een illusie blijven dat we ooit naar die situatie toe gaan. Want a) Er zullen altijd hooligans blijven onder de supporters, b) De politie weet ook niet alles en kent ook niet iedereen uit de harde kernen.

Maar dat van dat preventief oppakken en die meldingsplicht wil ik ook wel eens een antwoord op. Want ik heb meerdere malen mensen in het stadion gezien vorig jaar waarvan ik zeker ben dat ze er niet zouden mogen zitten.