Zag vandaag een Wildplasser

• HM

ongetwijfeld

• HM

Wat zijn dan de belangrijke zaken in jou ogen als ik vragen mag? Boeven vangen?

Vaak weten de echte supporters meer over de hooligans dan de politie. Alleen zeggen de supporters niets tegen de agenten om wie het dan gaat zodat de politie een onderzoek op kan starten.

Het overgrote deel van de stadionverboden wordt opgelegd door de KNVB. Dat de rechter er minder op in gaat is niet de schuld van de politie maar van dezelfde rechters.

Wil je dan dat de politie iedereen met een stadionverbod gaat schaduwen tijdens het voetbalseizoen? Indien je ze wilt opsluiten tijdens de wedstrijden mag ik dan vragen op grond waarvan men dat moet doen?

• Graats

Kunnen we afspreken dat we deze discussie nog een beetje op niveau houden?

Dus nee, niet alle supporters zijn hooligans en nee, niet alle agenten doen niets anders dan bonnetjes schrijven.

Zou een stuk schelen als een ieder zijn/haar hakken uit het zand haalt en gewoon op basis van argumenten discussieert.

Mod Arie

• Sylvana0902

Beter lezen …want ik heb het niet gehad over ‘een kam scheren’ dus waar haal je dat vandaan?

Brilletje opzetten!

• Sylvana0902

Je zou eens een keer goed moeten kijken wáár je je posting plaatst.

Je zit regelmatig antwoorden te geven aan mensen die nergens opslaan.

• Sylvana0902

Ik heb ook niet gezegd dat ze er niet moeten zijn …alleen niet zo opzichtig en uitgebreid voor een stadion gaan staan.

Desnoods op een afstand …dan zijn ze er snel genoeg, mocht het ehct nodig zijn.

Lezen is schijnbaar heel moeilijk voor agentjes!

• Sylvana0902

Je kan het wel gaan uitleggen Buijs …maar dat snappen ze toch niet!

• Sylvana0902

Beste HM …

Ik heb eeen knul gekend die ook een stadionverbod had voor één jaar.

Die moest zich op de dag van de wedstrijd melden op het politieburo bij hem in de buurt …..en wat denk je?

Politieburo gesloten!

• Sylvana0902

Nou …je laat wel zien wie je bent met je arrogante antwoorden.

Jij zal het ver schoppen ….NOT!

• Sylvana0902

Had je hier dan niet eerder moeten ingrijpen Oom Agent?

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig…..normaliter.

Na mijn oproep tot ‘normaal doen’ tel ik van vriendelijke vriendin Sylvana maar liefst 7 postings waarin ze feitelijk laat blijken zich niet teveel van mijn oproep te willen aantrekken.

De vaste bezoekers weten dat ik het altijd één keer vriendelijk vraag en dat het daarna over is. En dat moment is thans voor Sylvana aangebroken. Een tijdje reservebank derhalve. En omdat er niets zinnigs meer in dit topic wordt gezegd wordt deze dan ook per direct gesloten.

Mod Arie