uitspraak Pijnacker

• HM

een bevel tot weg gaan kan ook volkomen terecht zijn en als men dan niet wil luisteren is in mijn ogen gecontroleerd geweld toepassen een goede oplossing. De controle hierop moet blijven.

Ik kan wel degelijk goed van kwaad onderscheiden!

En of ik dingen wel of niet door heb daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor.

Maar je oplossing hoe men in de toekomst dergelijke toestanden kan voorkomen hou je lekker voor je zodat je later weer met een vingertje kunt wijzen of ga je die hier nog plaatsen?

• HM

Als men vordert doet men dat in 9999 van 10000 gevallen niet omdat men zit te klaverjassen in de achtertuin.

Als iemand gevorderd wordt om weg te gaan anders wordt geweld gebruikt en hij blijft staan dan wil je in mijn ogen inderdaad de confrontatie aangaan. Je weet wat de gevolgen zijn als je blijft staan, dan kun je een tik verwachten.

Er zal heus niet van het ene moment op het andere moment gevorderd worden hoor. Er is dan meestal al iets aan vooraf gegaan. Zoals meerdere opstootjes, groepen dronken lui die lopen te klieren, kleine vernielinkjes enz. Om dit dan de kop in te drukken wil men die groepen/personen weg hebben en dan is de meest duidelijke manier vorderen.

• DePeter

Ik kan het mis hebben, maar je komt mij nogal over als iemand die er graag op los mept als de kans er is. Ik hoop dat ik het mis heb.

• Abion

Nee, misschien wel omdat de genen die het kunnen horen er last van hebben, onder het mom van bah iemand roept zijn mening.

Een groep verantwoordelijk stellen voor de daden van het individu… ook heel makkelijk.

Jouw soort denken, als dat ooit het denken van iedere agent word, dan mogen ze van mij keihard terugslaan, maar dat was denk ik wel duidelijk.

• A.T.

Ze hebben jou daar ook wel eens van verdacht hier en toen werd je errug kwaad. :D

• DePeter

Klopt maar dat ging compleet ergens anders over, dat was meer van persoonlijke aard.;)

• HM

Ik heb ook al duidelijk aangegeven dat gecontroleerd geweld in sommige gevallen een goede oplossing is maar dat de controle hierop wel moet blijven bestaan. Als jij enkel en alleen wilt praten dan kun je wachten op een hoop ellende in NL zoals er al steeds meer te zien is.

• HM

Dat heb je helemaal mis maar als er geen andere optie is dan blijft er soms verdomd weinig anders over en moet je inderdaad overgaan tot handelen. En soms betekent dat inderdaad een tik uitdelen die dan achteraf beoordeeld wordt of het goed was of niet. En die controle is goed.

• HM

en indien jij je mening, lees oplossing, goed onderbouwt en het is veilig en haalbaar kan ik er best mee leven hoor.

• Abion

Bange mensen gebruiken snel geweld, voor bange mensen is geen enkel risico echt aanvaardbaar… ofwel niets dat ik zeg zal bange mensen aan het denken zetten.