uitspraak Pijnacker

• HM

hoho niet de zaken omdraaien. Men wordt gevorderd om weg te gaan. Die vordering wordt niet voor niets gedaan. Men weet ook dondersgoed dat men daar niet mag zijn. Als men dan blijft staan en dus niet voldoet aan de wettelijk gegeven vordering dan wilt degene die niet voldoet aan de vordering de confrontatie aangaan. Volgt men gewoon de wet dan volgt er geen confrontatie. Dus gelieve niet de zaken om te draaien en de politie de schuld ervan te geven als men een vordering niet opvolgt. Dat is pas makkelijk en puberaal gedrag

• HM

Jou stelling lijkt veel op het volgende: Ik rij 60km/u waar 30 km/u is toegestaan. Ik schep vervolgens een bejaarde die overstak op een zebrapad en vervolgens geef ik de bejaarde de schuld dat ik tegen hem aan ben gereden want de bejaarde had in mijn ogen geen goede reden om daar juist op dat moment over te steken.

Komt nogal raar over of niet?

• Abion

De vorderingen kunnen nog wel eens twijffelachtig zijn, immers worden ze nog wel eens gedaan tegen een partij die tegen de baas van die politie is.

Maar goed, jij bent protestant (ja, die Christelijke groep) zeker?

• Abion

Mijn stelling is heel anders.

Geweld is iets waar je bijzonder voorizichtig mee moet omgaan.

Mensen zijn ondanks hun onnozelheid en de aanwezigheid van grote groepen goed te overtuigen.

Politie is eigenwijs, immers hebben zij altijd gelijk aldus henzelf en hun leiders.

Mensen (dus ook politie) gaan redelijk slordig om met geweld.

De baas van de politie houdt niet van gegil, dus laat het verwijderen.

De baas van de politie geeft geen toestemming om hen echt lastig te vallen.

Val je ze toch lastig, dan ben je fout en word je verjaagd.

Zie je nu nog steeds het niet?

• HM

Nu je met je mond vol tanden staat begin je ineens over een mijn religieuze achtergrond?????????? Dat is kinderachtig zeg. En nee hoor ben zeker geen protestant

Als jij die vordering twijfelachtig vind dan heb je er nog steeds aan te voldoen en kun je later gewoon je beklag doen. Zo werkt het nu eenmaal in NL. Ben je het er niet mee eens dan is het volgende volgens mij een hele optie voor je. Koop een eilandje in de stille zuidzee en verklaar jezelf tot koning. dan kun je doen en laten wat jezelf wilt. Zolang je in een land woont heb je nu eenmaal de vastgestelde regels en wetten te volgens. Doe je dat niet dan weet je wat de gevolgen ervan zijn.

• HM

Ik heb al meerdere malen geschreven dat geweldgebruik gecontroleerd moet worden en dat dat maar goed is ook.

Zie jij dit nog steeds niet?

Echter als men niet wilt luisteren dan kan men gewoon verwachten dat men aangehouden wordt of een tik krijgt!

• Abion

Nee, was maar een vraag, om inzicht te krijgen waarom je zo vast houdt aan het bestaande systeem. Immers zei een van de oprichters van die club de staatshoofd is het hoofd van de kerk, je moet altijd naar hem luisteren, zelfs als hij zich misdraagd.

Regels kunnen veranderen, daar hoef je echt niet voor te verhuizen.

• HM

Ik hou vast aan het bestaande systeem omdat men daar in NL mee moet werken en omgaan. Als je het systeem wilt veranderen dan zul je dat via de politieke wegen moeten doen en niet dwars gaan lopen doen tegen de politie.

• boevenvanger

Ik zeg niet dat ik er aan voorbij ga, ik zeg alleen dat niet ieder individu op dat moment aangesproken hoeft te worden om de reden mede te delen.

Normaal gezien treedt de politie in zo'n geval in linie op en worden de mensen eerst vriendelijk verzocht te gaan. Op een rustige manier. Lukt dit niet, dan wordt er eerst geduwd en daarna eventueel de wapenstok erbij enz enz. Afhankelijk van hoe de mensen zich opstellen.

Waar jij het over hebt is of de “reden” acceptabel is. Als je 60 man wil wegsturen zal het nooit maar dan ook nooit voorkomen dat alle 60 mensen het eens zijn met de “reden” Dus…. wat we ze dan doen? Nog een keer de reden vertellen?

Helaas werkt het zo allemaal niet beste albion. Kan me best voorstellen dat je het niet altijd eens zult zijn met de reden maar helaas heeft de politie het op dat moment voor het zeggen.

Over drank en drugs gesproken, zo extreem is dat tegenwoordig niet meer hoor.