Een rare wereld

• A.T.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/96322/-Oppas-had-seks-met-14-jarige-.html

Lees de reacties eens onder dat artikel……….

En nu draaien we het om en is de ‘dader’ een agent en de 14-jarige een meisje en huilt de hele gemeenschap (vergeef mij de term) dat die agent wegens ‘verkrachting’ van dat meisje ‘slechts’ zoveel uur dienstverlening kreeg.

Rare wereld………

• HM

inderdaad een rare wereld. Was het omgedraaid geweest en dan heb ik het niet eens over een agent dan zouden de reacties er ongeveer als volgt uitgezien hebben denk ik zo:

Levenslang opsluiten, doodstraf, l#l eraf snijden en noem maar op. Men schijnt al te weten dat de jongen er geen geestelijke schade aan heeft opgelopen.

Maar goed, zo denkt tegenwoordig een gedeelte van onze “mooie” maatschappij. Helaas maar waar

• Abion

Doet me denken aan een aflevering van SouthPark:D

Belevingswereld is niet altijd even recht. Echter maakt het geen ruk uit of je een jongen “verleid”/ dwingt, of een meisje.

• Black Identity

De mooie maatschappij? Fok.nl is niet de maatschappij. Daar kun je zulke reacties verwachten net als op geenstijl.nl. vergelijk de maatschappij alsjeblieft niet met pubers en malloten die op fok.nl zitten want daar kun je dat soort trieste reacties verwachten. Tevens is het gebeurd in Amerika en dat is zowiezo een vaag land met uitspraken

• HM

die pubers en malloten horen toch ook bij de maatschappij of niet? Nederland is ondertussen ook een vaag land qua uitspraken.

• Black Identity

een heel heel heel klein deeltje dat ik geen eens bij de maatschappij wil zien

• HM

zoals ik al schreef: een gedeelte van onze “mooie” maatschappij. En er zijn nog veel meer mensen die ik liever niet in deze maatschappij wil zien maar ze zijn er nu eenmaal.

• A.T.

En toch zullen veel manenn zo reageren ‘was ik die 14-jarige maar met zo’n oppas'. Of ze het menen of niet, in elk egval zien zij die jongen niet als slachtoffer maar als bofkont. Terwijl bij een meisje van 14 de hele goegemeente de man in kwestie als viespeuk zal beschouwen en het meisje als slachtoffer….

• Black Identity

mannen? zo reageren alleen kleuters. Mannen met verstand reageren niet zo en reageren al helemaal niet op sites al fok.nl

• Skywalker

Pubers en malloten?

uit de cijfers van de STIR blijkt dat 52 procent van Geenstijl lezers

tussen de 18 en 34 jaar is, 36 procent tussen de 35 en 49 jaar en de 12 procent ouder dan 50 jaar. En een groter deel is HBO opgeleid.

Nu jou cijfers graag. :)

Skywalker