Een rare wereld

• Skywalker

Duh, denk je nou ech alleen maar de mannen?

De vrouwen kunnen er ook wat van.

Skywalker

• Skywalker

Ik ken heel wat mensen die dat ooit geroepen hebben.

1 die ervan verdacht wordt is nu aan het logeren in Scheveningen.

Hoop ook dat er bij jou verschil is tussen daad en woord.

Skywalker

• Black Identity

Ik zou je eens even een ander voorbeeld geven. heb je weleens hoe schoon is jou huis gezien? Hoger opgeleide mensen met een top baan, daar zal je van verwachten dat ze netjes zijn en zich goed verzorgen, niets is minder waar, er waren huizen tussen van deze mensen wat net een varkensstal leek dus Hoog opgeleid zijn zegt niets. En die cijfertjes zeggen mij al helemaal niets, de reacties zeggen al genoeg

• Black Identity

Hoor je dat mij zeggen?

• rudi

Wat een onzin topic,

Wat als het de pastoor was geweest, de hoofdonderwijzer, de maatschappelijk werker, de vertrouwensarts ??

• rudi

Simonis, Balkenende, Wallage, Alex, de gymleraar, pappa ?

• Arie

Ik vind 'm serieuzer overkomen als jouw antwoorden. Eerst is het een frustie (door mij verwijderd) en nu is het ineens weer onzin.

Ik snap zijn punt wel; toen laatst bekend werd dat een politieman sex had gehad met een meisje van 14 (met haar instemming) was het verkrachting, was de straf veel te laag, werden agenten gematst etc. etc.

Nu is de jeugdige een 14-jarige jongen en lees je in de commentaren een hoop bewondering van ‘was ik maar die jongen’ en wordt hij al helemaal niet als slachtoffer gezien.

Een bekend feit idd. Want zoals bekend is een jongen met veel verschillende veroveringen nog steeds een ‘player’ en iemand die bewonmdering oogst en een meisje dat hetzelfde doet een ‘h.oer’. Dat geeft idd het dubbele aan van de hele kwestie.

• rudi

Prima Arie…..

• rudi

En wat als het de hoofdonderwijzer was geweest??? was die er genadiger afgekomen?