sporttest

• boevenvanger

Ja en die bok waar je onderdoor moest glijden. Daar heb ik nou ook nooit echt de meerwaarde van in gezien.

De nieuwe toets vind ik realistischer en zwaarder.

Ik ben het wel eens met Remia dat er vergelijkbare onderdelen zitten tussen die amerikaanse en de nederlandse test.

Alleen jammer dat je 4x achter elkaar over een trapje moet rennen en vervolgens 3 rondjes. Maakt het niet echt uitnodigend. Laatste onderdeel misschien vervangen door FATS.

• boevenvanger

http://www.kombijdepolitie.nl/jouw-carrire-bij-de-politie/sollicitatieprocedure/fysiek-motorische-test/index.cfm?articles_id=37D92FE5-A662-47E6-B7E1-160E45DC5323

Filmpje bekijken. Dan zie je de onderdelen uit de sporttoets.

• Barbara mv Rik

LOL dat FATS was een lachertje.

En loop jij maar eens een paar keer een trap(je) op en neer.

Soms lijkt het wel of alle meldingen op de bovenste verdieping vallen ;)

• Barbara mv Rik

Yep dat is de nieuwe test.

• De enige echte Frits

En ik vroeg mij al af waar het debiele pop-slepen vandaan kwam….is dus over komen waaien uit de Younaaitmesteeds.

Maar ziet er wel uit als een pittig testje. Vraag me wel af of ze dit rondje 3x moeten doen of 1x. Want erg vlot ging het niet.

mzzl,

Frits.

• boevenvanger

haha. Ja das waar!!

• Charlie

En ik vraag mij af hoevaak ze deze sporttesten worden gedaann…want ik zie me toch een paar flinke ruimtelijke agenten(s) in Amsterdam, die hebben volgens mij deze sporttest10 jaar geleden voor het laatst gedaan :D:D

• Icer

Niet alleen in Amsterdam…;-)

• Barbara mv Rik

Helaas is er geen dienstsport meer.

Voorheen of vroeger was er dienstsport en was je nog aardig bezig ook.

Ik heb tijdens mijn POMB stages les gehad van Joop “interval” van Rotterdam-Rijnmond en weet nog dat we vaak tribunes op en neer moesten rennen.

Ik hoor nog vele oudere collega's over de dienstsport praten.

Helaas is dat niet meer. Geen sporten in de baas z'n tijd.

Alleen als ME-er doe je een paar maal per jaar oefendagen waarbij je redelijk gaat zweten.

Tegenwoordig moet je het dus echt allemaal zelf bijhouden en zorgen dat je de test haalt.

• rudi

Wat gebeurt er als je de test NIET haalt?