Deurstopper

• Icer

Vaak zie ik agenten met een zogenaamde deurstopper om hun pepperspraybusje lopen. Mij is geleerd dat dat niet zo verstandig is aangezien je bij een pepperspray-actie met alleen je deurstopper in je handen kunt staan. Oeps… daar komt niet zoveel pepperspray uit…

Hoe denken de agenten hier aanwezig hierover?

• mwb

Is inderdaad zo. En hoe vaak heb je nou een deurstopper nodig?

Praktisch nooit dus.

Als je al een actie hebt waarbij je zo'n ding zou kunnen gebruiken, kun je hem altijd nog meenemen.

mwb

• S.

Ik heb ook niet zo ding bij mij. Als ik wil dat de deur niet sluit zijn er over het algemeen wel zaken die ik hiervoor kan gebruiken.

Bv Oude sloten kun je vergrendelen dat hij niet dicht gaat, een deurmat, een paar voorbeelden. Uiteindelijk een HovJ die bij de voordeur kan blijven.

GR S

• Lans

Snap ik ook niet. Zo vaak heb je dat ding ook weer niet nodig en als je bv een portiekdeur open wilt houden voor eventuele backup dan volstaat, zoals S ook al aangaf, een deurmat of een tak ook.

Mocht je hem dan zo graag willen meenemen, je kan hem ook prima aan je patroontashouder “klikken”.

Maar aan de pepperspray, gewoon stom.

• egbert van vliet

dag mensen… zo`n deurstopper is super handig van de politie, vaak zien gebruiken vandaar dat we op de ambulance er graag ook een paar van willen aanschaffen

maar deze zijn nergens te vinden:(:( iemand een tip??? waar en hoe te verkrijgen?

groeten Egbert