Wielen van karton

• Hyperactief A-P

Oké bedankt lgm, het zou zomaar gekund hebben als besparing op behalen groot rijbewijs. Groetjes v Hyperactief

• Sven

Heeft te maken met de beveiliging van het voertuig zelf en dat is alles wat ik erover zeg. ;)

• Lans

Ok! Duidelijk ;-)

• Hyperactief A-P

Ik zal je ook niet uit je natte droom van schijnveiligheid halen Sven. Zolang er nieuwe bruggen gemaakt worden, die wegwaaien, zolang er nieuwe bruggen gemaakt worden, waar het asfalt al vanaf spat nog voor erop gereden is, en zolang er nieuwe viaducten gebouwd worden die geen vrachtwagens kunnen dragen, mag jij geloven in veiligheid. Moltov veilig karton, ja, ja… Groetjes v Hyperactief:D

• lgm

Ze hoeven trouwens ook niet te besparen op het grote rijbewijs, er is een regeling die het mogelijk maakt om dit soort voertuigen met een tmm van >3500 kg met een B-rijbewijs te mogen besturen.

• Hyperactief A-P

Oké, bedankt voor je halve antwoordt lgm, want nu borrelt de volgende vraag bij mij op, namelijk, wat is dan de precieze regeling? Want die zou deze kartonnen (wieldoppen) kunnen bevestigen om binnen het gewicht van die ontheffing te vallen… Groetjes v Hyperactief

• Hampie

Dat gewicht valt wel mee hoor, er komt iets meer dan 200kg aan bepansering bij.

Kijk maar eens op www.kogelvrij.nl