Tja, wat zal ik er eens van zeggen. Ik vind zijn aanpak slecht en onprofessioneel. Echter de insteek is niets mis mee.
Jaren geleden, grote groep Marokkanen die een kale jongen in elkaar wilde meppen. Jongen vluchtte een winkel in en zij wachten tot hij naar buiten kwam.
Jongen zei dat ze dachten dat hij een neo nazi was gezien zijn kale bats.
Ik toen in die groep gaan staan en gevraagd wat hun bedoeling was.
“Agent.. die gozer is een vuile k*nker-racist” Hoe weten jullie dat? vroeg ik ze.
“Dat zie je toch zo, aan die kale rotkop van hem!”
Ik heb toen mijn pet afgezet, gewezen naar mijn scheermes kale kop en ze voor de keuze gesteld, “als jullie dan zonodig een kale in elkaar willen rossen, dan berg ik nu mijn spullen op, ben ik even geen politieman en dan zullen we zien wie er aan het kortse eind trekt!”
Haha, je zou die koppies moeten zien toen.
Waarna ik zei, “Wie heeft er nu nog problemen met een kale kop? Laat het me nu weten en anders gewoon wegwezen hier” En wat ze stuk voor stuk deden zonder tegensputteren.
Jaren later kwam ik 1 van die jochies, nu een gerespecteerd burger weer tegen. Hij zei dat hij dat nooit had vergeten. We dachten allemaal, die smeris is harstikke gek, die moet je in de gaten houden ;-)
Niet dat die diender het op deze manier had moeten doen, ik begrijp zijn insteek, maar hij komt over als iemand die zichzelf niet meer in de hand heeft.
Groetjes, Lans