Agent laat zich gaan.....

• Arie

Ik ben benieuwd wat de medeprikkers van deze vertoning vinden:

http://www.dumpert.nl/mediabase/473391/9e7a88f0/motoragent_vs._scooterklootzakje.html

Het is af en toe irritant volk op die scooters. Een grote bek als ze in een groep zijn, maar voor de rest inhoudloos. Maar deze reactie van de agent lijkt mij over de top.

• Hyperactief A-P

Ik denk dat die motormuis een gigaprobleem gehad zou hebben als eentje op een scooter er met zijn wapen vandoor was gegaan. I.D.D. maffe actie die mijns inziens ver over de schreef gaat. En zo te zien, regio politie Utrecht Maarssenbroek… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Met deze herkenbaarheid kan die denk ik ook nog wel problemen krijgen, want ik durf vrijwel zeker te stellen dat het om de wijk Antilopespoor in Maarssenbroek (Maarssen) gaat. Groetjes v Hyperactief

• Arie

Dat werd idd al geopperd in de comments. Wat een domme reacties van die filmer trouwens. En wat die goser op die scooter riep ‘ u verlaagt zich tot mijn niveau……..’ .

• Hyperactief A-P

Dat werd idd al geopperd in de comments. Wat een domme reacties van die filmer trouwens. En wat die goser op die scooter riep ‘ u verlaagt zich tot mijn niveau……..’ . Aldus: Arie.

Maar er werd toch niet geopperd waar het was Arie, of heb ik wat gemist? En ja wat die gozer riep, betekend wel dat ie een goed inzicht had over zichzelf, oftewel volledig toerekeningsvatbaar.;) Groetjes v Hyperactief :)

• Dennis

Volgens de commentaren heb je de lokatie idd juist, Hyper.

• Lans

Tja, wat zal ik er eens van zeggen. Ik vind zijn aanpak slecht en onprofessioneel. Echter de insteek is niets mis mee.

Jaren geleden, grote groep Marokkanen die een kale jongen in elkaar wilde meppen. Jongen vluchtte een winkel in en zij wachten tot hij naar buiten kwam.

Jongen zei dat ze dachten dat hij een neo nazi was gezien zijn kale bats.

Ik toen in die groep gaan staan en gevraagd wat hun bedoeling was.

“Agent.. die gozer is een vuile k*nker-racist” Hoe weten jullie dat? vroeg ik ze.

“Dat zie je toch zo, aan die kale rotkop van hem!”

Ik heb toen mijn pet afgezet, gewezen naar mijn scheermes kale kop en ze voor de keuze gesteld, “als jullie dan zonodig een kale in elkaar willen rossen, dan berg ik nu mijn spullen op, ben ik even geen politieman en dan zullen we zien wie er aan het kortse eind trekt!”

Haha, je zou die koppies moeten zien toen.

Waarna ik zei, “Wie heeft er nu nog problemen met een kale kop? Laat het me nu weten en anders gewoon wegwezen hier” En wat ze stuk voor stuk deden zonder tegensputteren.

Jaren later kwam ik 1 van die jochies, nu een gerespecteerd burger weer tegen. Hij zei dat hij dat nooit had vergeten. We dachten allemaal, die smeris is harstikke gek, die moet je in de gaten houden ;-)

Niet dat die diender het op deze manier had moeten doen, ik begrijp zijn insteek, maar hij komt over als iemand die zichzelf niet meer in de hand heeft.

Groetjes, Lans

• Lans

:D

• Hyperactief A-P

Oké dank je wel Dennis, je zal misschien denken van wat een stomme vraag, dan kijk je het toch gewoon nog een keer. Maar dat is het probleem nu juist, mijn media player of beter gezegt deze verouderde computer begint kuren te vertonen, waardoor niet alles zuiver meer overkomt. Oftewel een groot gedeelte moet ik af en toe hakkelend door, vandaar. Maar in die plaats had ik ten tijde van de eerste crisis mijn koophuis, die ik daar ook weer kwijtraakte. En Antilopespoor was de grootste Tokkieswijk van die plaats al in de jaren 80. Ik ken die wijk dan ook erg goed, en herkende de eerste bouw pandjes aldaar dan ook, almede de bewegwijzering (groene bordjes) die in alle wijken voorkomen. Dit even ter info. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Heb ook nog in een later stadium (na afbraak van veel relatief nieuwe woningen) in die zogenaamd verbeterde wijk gewoond…

• Hyperactief A-P

Ik heb toen mijn pet afgezet, gewezen naar mijn scheermes kale kop en ze voor de keuze gesteld, “als jullie dan zonodig een kale in elkaar willen rossen, dan berg ik nu mijn spullen op, ben ik even geen politieman en dan zullen we zien wie er aan het kortse eind trekt!”

Haha, je zou die koppies moeten zien toen. Aldus: Lans.

Krijg nou tieten, en ik maar denken dat het scheermes wat uit jou hoofd stak, een hanenkam was Lans.:D

maar hij komt over als iemand die zichzelf niet meer in de hand heeft. Aldus: Lans.

Die indruk had ik ook ja. Nou moet ik zeggen dat die wijk echt een door de plaatselijke overheid gecreëerde beerput is Lans. In de jaren 80 was Maarssen dorp (aan de andere kant van de boogbrug over het Amsterdam Rijnkanaal) gesloten voor Maarssenbroekers. Alles en iedereen die in die eerste crisis naar de klote ging, werd daar gehuisvest. Waardoor er een gigantische criminaliteitswijk ontstond. Ik heb in de tijd dat wij met dat koophuis de bietenbrug opgingen, met veel tam tam tegen kunnen houden, dat ook wij daar terecht kwamen. Vele jaren later na veel omzwerfingen in het land, kwam ik na een opknapbeurt in die wijk weer terug in de Randstad. Maar die opknapbeurt kan ik je garanderen waar veel nieuwe onafgeschreven woningen voor gesloopt waren, is in de praktijk volledig mislukt…. Dus dat agenten daar even de controle verliezen, kan ik me levendig voorstellen, al is het niet professioneel en dus niet goed. Groetjes v Hyperactief