buurman vermist

• azalaia

Mijn buurman van Indiaas Mauritaanse afkomst heb ik al 4 maanden niet meer gezien. Vorige maand heb ik de politie en wningbouwvereniging gebeld om eens een kijkje te nemen in zijn huis, alles was ok maar hij was er niet.

Normaal gesproken als hij met vakantie gaat, is dat voor 1 maand en dan is hij weer terug. Vanmorgen belde zijn zus mij vanuit Mauritius met de vraag of ik wist waar hun broer was, want ze hadden al 4 maanden niets meer van hem vernomen.

Ik was al verbaasd dat zij mijn mobiele nummer hadden.

Zijn huur wordt nog gewoon afgehouden vertelde iemand mij van de woningbouwvereniging.

Ik maak mij toch wel zorgen, want hij heeft psychische problemen en mogelijk ook schulden, dus misschien is hij ergens voor op de vlucht.

Kan ik hem nu als vermist opgeven bij de politie of moet iemand langer weg zijn gebleven een half jaar of moet zijn familie dit doen vanuit Mauritius.

Alvast bedankt voor het antwoord.

azalaia

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi

Je zou de familie en aangifte wel kunnen doen . In zodanig dat je , je zorgen maakt . ..over je buurman.

• Nick

Lekkere zin…. snap er weinig van…

• mwb

De man kan als vermist opgegeven worden.

Maar ik zou dat wel in samenwerking met de familie doen.

• ¥ Lotje ­­¥

ik bedoelde aangifte doen en zeggen dat jeje zorgen maakt over je buurman .

• ¥ Lotje ­­¥

precies zo bedoelde ik dat ook kwam een beetje wijndrinkend over die zin van mij :D .

• azalaia

Ik had het wel begrepen al kwam het er wat lallend uit…:D

Ik heb geen telefoonnummer van zijn familie uit Mauritius, zijn zus belde mij zonder ziochtbaar nummer, en heb nog nooit eerder contact met zijn familie gehad; ik was ook zeer verbaasd dat zij mijn mobiele nummer wist.

Zijn familie kan ik niet meer te pakken krijgen.

azalaia

• azalaia

Hahaha…') :)

azalaia

• azalaia

nog steeds een beetje teut…:D:)

azalaia

• mwb

Dan zou ike gewoon eens bij de politie vragen of hij wellicht al als vermist te boek staat.

De politie is immers al wezen kijken, dus die waren hem misschien al aan het zoeken.