Ook hier eindelijk een nieuwe layout, maar de laatste pagina brengt mij in 2007. Iemand enig idee, waar de rest van het prikarchief gebleven is, de vorige ging zo en zo tot 2001? Groetjes v Hyperactief A-P.
Hyper,
Ook hier eindelijk een nieuwe lay out. Ja, ze hebben met de grotere prikborden gewacht tot het laatste moment zodat eventuele bugs er dan uit zijn.
Het archief is voorlopig even weg.
Ik kan mij voorstellen dat men het niet terug plaatst daar berichten van voor 2007 wellicht helemaal niet meer relevant zijn. Oud nieuws dus.
gr.
Kees
die nieuwe borden wennen nooit . . Vind ze gewoon rommelig .moet is druk zijn dan komt iedere keer het bericht , de topic dan boven aan te staan. Dan zie je door de bomen het bos niet meer . , je weet niet waar je dan kijken moet …. Aldus: **Lotje**.
Ik heb daar geen last van **Lotje**, je kan je instellingen veranderen. Ik heb ze uitgeklapt als draadjes staan. en dan valt het nieuw bij nieuwe postings goed op. Misschien als tip. Groetjes v Hyperactief A-P.
Gisteren werd mijn email adres niet herkend, was mijn ww weer eens vergeten
Vervolgens opnieuw geregistreerd, wat ging op dezelfde email.
(oude situatie kreeg dan altijd een melding dat het adres al gebruikt was)
Nu is het natuurlijk niet zo heel erg want na wat geruzie met mijn mail adres (heeft ook een ww )
heb ik kunnen registreren
Maar het was wel ff vreemd.
Grtz Plukkie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?