Off topic: ????

• Lans

Wat is er met het prikbord aan de hand? Ik zie alleen maar oudere berichten van dik een maand geleden op de eerste pagina staan? Die hieronder van die uitzending stond volgens mij een tijdje terug op pagina 3 ofzo.

Heb ik iets gemist of ligt het aan mijn instellingen? :S

Groetjes, Lans

• MD

Klaasvaak is bezig met het reageren op alle onderwerpen die dit prikbord rijk is… En aangezien met het nieuwe prikbord onderwerpen met nieuwe berichten bovenaan komen te staan…

Hij/zij werkt het lijstje af naar beneden. Dus binnenkort komen de cao onderhandelingen weer ter sprake (zie laatste pagina met onderwerpen) ;).

Dus nee Lans, het ligt niet aan jou. Zeker niet op dit tijdstip. Tenzij jouw avond nog niet voorbij is :D.

• Lans

Ah ok! Dank je wel!

Dat is best irritant, hoop dat dat nog aangepast kan worden want ik denk dat niemand daar op zit te wachten.

En nee, de ochtend is voor mij net pas begonnen :D

• Arie

Het is inherent aan deze nieuwe lay out.

Ik ben de eerste om als mod in te grijpen als iemand oude topic omhoog haalt om het omhoog halen. Maar anderzijds kan ik Klaas Vaak er niet echt op betrappen dat ie zomaar wat roept. Neem zijn uiteenzetting in zijn posting in het topc iver Peter R. de Vries; dat getuigt toch niet van nodeloos woorden spuien.

Uiteraard spreek ik de wens uit dat mensen niet te veel oude topics naar boven halen zonder goede reden. :)

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi hoi

Kan je het bord niet vast zetten?? Zoals bij het oude prikbord , Dacht wel dat , dat ging. Een tijdje terug gaf ik het eigenlijk al aan . Dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet . Als je iedere keer de oude berichten naar boven kan halen . Tis zo rommelig die nieuwe borden. sorry maar het went niet en ik zit toch al even op de nieuwe borden . Een man kan nog wennen maar dit niet :D.

• Hyperactief A-P

Hey Lans, het is heel simpel, gewoon hetgeen als nieuw aangemerkt is openen, en als je het prikbord op uitgeklapt zet, dan lees je niets dubbel. Groetjes v Hyperactief A-P.;)

• rudi

Ben je zelf blij met de nieuwe stijl van het prikbord Arie??

• ¥ Lotje ­­¥

Ik ben de eerste om als mod in te grijpen als iemand oude topic omhoog haalt om het omhoog halen

************************************************************************************************************

Dan vraag ik :; Waarom maken ze die borden zo dan??

Stel : ik prik op een topic een ander doe het weer op een andere topic …… Zo zijn er b.v 10 mensen die prikken op een verschillende topic . stel dat hé. Dan is voordat jij je bericht door gestuurd heb . weet je al niet meer waar het staat . ..

Groet, Lotje

ps het is hier bij freegoodies ook wel maar daar worden het dan bladzijdes . dus 1 , 2, En toch wat ietsie pietsie duidelijker

http://13221.freegoodies.nl/?cc=1

• Plukkie

Ergens is het ook wel fijn, alleen zou makkelijker zijn als je hetzelf kon kiezen ofzo,

Of we zijn gewoon vast geroest in het oude :D

• Arie

Laat ik het zo zeggen: verreweg de meeste andere fora werken met software waarbij de laatst besproken topic imemr bovenaan staat. Alleen Startpagina-prikborden hanteren/hanteerden een andere manier. Ik ben dus aardig gewend aan dit type discussieboard.

Voordeel van deze nieuwe lay out is bovendien dat ik voor bepaalde modacties niet apart moet inloggen maar dat deze rechten aan mijn ‘gewone’ nicknaam zijn gekoppeld.

Ik denk dat het voor heel veel prikkers een kwestie van wennen is. :)

Nadelen zijn inderdaad de zoekfunctie die (nog) niet helemaal werkt en het archief dat er niet meer is.