nieuw rijbewijs

• piet46

Goede morgen,

Als iemand in nederland een rijbewijs wordt afgepakt wegens meerdere malen drank misbruik met doorrijden na aanrijding nergens aan meewerkt maling heeft aan de wet ,uit laat schrijven in nederland,in spanje laat inschrijven kan hij dan een spaans rijbewijs halen en gewoon buiten nederland rijden.

groetjes piet

• 3210

Kort maar krachtig: JA

• piet46

Mag men dan ook een auto huren hier in nederland met nederlands kenten rijden naar spanje.

in het dorp waar het gebeurt weet de dorpsgek (politie) ervan maar doet of durft niks aan te doen

dorpsgek wordt hij in het dorp genoemt ik heb nooit niks met hem te maken gehad maar hij meet met twee maten volgens het dorp.

groetjes piet.

• magicegidius

Als hij een Spanjaard is, kan hij een Spaans rijbewijs halen ja. Ik vraag me overigens af of hij wel Spanjaard mag worden met een dergelijk dossier.

• Nog steeds Dennis

in het dorp waar het gebeurt weet de dorpsgek (politie) ervan maar doet of durft niks aan te doen

dorpsgek wordt hij in het dorp genoemt ik heb nooit niks met hem te maken gehad maar hij meet met twee maten volgens het dorp

Jammer joh. Totaal irrelevante benaming en meteen een reden om je niet (meer) serieus te nemen.

• KlaasVaak

Wat voor waarde hecht je aan een antwoord als je je vraag stelt aan mensen die je kwalificeert als dorpsgek?

• Hansv

Ha, die Gast4795;

Sterker nog als je je in het buitenland vestigt en daar een geldig rijbewijs behaalt mag je daar ook in Nederland mee rijden. Het is de vraag of het innemen van iemands Nederlandse rijbewijs ergens in Europa centraal wordt geregistreerd om dat te voorkomen.

• piet46

helaas zo wordt hij in het dorp genoemdt maar als je tegen de hele waarheid dan zal ik je wel meer opnoemen dat je rode oortjes krijg en mijn gelijk geeft,hoe krom het is in het dorp,is niet te geloven dat dit nog kan in nederland,

groetjes piet.

• KlaasVaak

Oh woon jij in zo'n dorp. Als jij wat in het dorp hoort is het meteen de waarheid.

Verwar de mening van de meerderheid alsjeblieft niet met de waarheid

Laatst nog wat gelezen over Oud Alblas.

Daar wordt nu de agent van stemmingmakerij beschuldigd.

Overwegen de ouders van de verdachte jongen nu een klacht tegen de agent.

Moet de agent van de reageerders namen noemen (waarom en sinds wanneer).

Beweert men dat de agent het niet gezien kàn hebben, knap als je bedenkt dat zij bepalen wat de agent zag.

En ondertussen heeft de agent discreet zijn werk gedaan.

Heeft hij geen namen genoemd, maar praat het dorp er vrolijk op los.

Weet kennelijk iedereen in het dorp om wie het gaat.

En wie beschadigd dit jongetje nu het meest.

P.S. En let een beetje op je spelling, want ik kan je amper volgen.

• Rob II

Als inwoner van Spanje mag deze persoon met zijn Spaanse rijbewijs inderdaad in Nederland rijden ook al is zijn Nederlandse rijbewijs ooit afgepakt. Echter ook met een Spaans rijbewijs mag je in Nederland niet onder invloed rijden.