naam van lichtstokken die verkeerspolitie gebruikt?

• evansorge@gmail.com

wat is de gebruikelijke naam voor de lichtstokken zoals de verkeerspolitie ze gebruikt om aanwijzingen te geven?

Alvast dank!

• Carlos

Dacht neonwire

• NickB

Volgens mij gebruikt men normaal gesproken een opzetstuk (baton) die op de maglite wordt geplaatst, deze zijn er in verschillende kleuren. Ik weet niet in hoeverre korpsen of diensten hierin verschillen.

Er zijn ook speciale led-aanwijsstokken, dat zijn verlichte stokken om aanwijzingen mee te geven. Ik weet eigenlijk niet of de politie daar gebruik van maakt. Waarschijnlijk krijg je daar later wel antwoord op van een andere prikker!

Groeten,

Nick.

• wendyrulkens

gloeiwortel

• mindseye

lichtstaaf,staaflantaarn.

• mwb

Niks an toe te voegen Nick, klopt inderdaad.

We hebben in de auto standaard een opzetstuk liggen wat je op de kop van een maglite kan zetten.

Het heet dus ‘plastic opzetstuk’.

• evansorge@gmail.com

Dankzij de berichten heb ik ze op meerdere plaatsen te koop kunnen vinden, waarvoor dank!

• KlaasVaak

En ga je nu voor jezelf beginnen ;)

• evansorge@gmail.com

jup. Die stokken zijn duidelijk aan vernieuwing toe, om ze slimmer en effectiever te maken !!

ps. ik ben al jarenlang met ondernemen bezig hoor :-) mocht je nog meer belangstellenden weten dan zijn ze altijd welkom uiteraard

• KlaasVaak

Als ze net zo onbreekbaar, monkey proof en zuinig zijn als de batons is er zeker markt voor

ben wel benieuwd en altijd in voor vernieuwende innoverende technieken