Onlangs heb ik een produkt gekocht van iemand,wat naar eigen zeggen nieuw zou zijn.
Toen ik het thuis kreeg bleek het gekochte vies te zijn waardoor het onbruikbaar is geworden.Het andere gedeelte wat erbij hoort niet.
Nu kan ik wel datgene wat vies is nieuw kopen,maar daar moet ik nogmaals net zoveel betalen als wat het gekochte mij gekost heeft in het geheel.
Ik het de verkoper gevraagd wat hij hieraan wil doen en daarop kreeg ik als antwoord,dat ik het gekochte maar op moest sturen en dan krijg ik mijn geld terug.
Maar ja,na een misleidende advertentie op een advertentiesite dat het nieuw zou zijn,durf ik dat niet te doen.Straks ben ik het geld kwijt en het gekochte.
Ik heb de verkoper voorgesteld om de helft wat ik erbij moet kopen te betalen en ik dan de andere helft.Ook heb ik de verkoper voorgesteld om mij eerst het geld terug te sturen.
De verkoper is zelf bang dat ik het geld hou en het gekochte artikel.Nu zou ik door de misleidende advertentie van die persoon en het vieze produkt eerder bang moeten zijn,dat ik het geld niet krijg,dan dat de verkoper zijn produkt niet terug zou krijgen.
Wat nu te doen?
gr.
Denise