Geachte iedereen,
Ik zit nog helemaal na te trillen, Ik heb net een uurtje geleden bijna een man aangreden die tussen de auto,s over stak en niet naar links keek, gelukkig zag ik hem wel op tijd en ik zei tegen hem door het open raam dat ie beter uit moets kijken…Hij begon meteen te tieren dat ik me mond moest houden hoer en toen ik nogmaals zei dat hij fout was en uit moest kijken stond ie vlak bioj me raam en zei heel bedreigend met het vingertje wijzend dat ik me mond moest houden, de blik die hij mij daarbij gaf zei meer dan 1000 worrden, door mijn schrik en de brutaliteit van die man heb ik een uitlating gedaan waar ik achteraf ook niet trots op ben ,ik zei Kut turk…ik zag hem in mijn achteruitkijk spiegel mijn kenteken opschriven en hij schreeuwde racist tegen me, wat ik echt niet ben want ik heb kids uit een gemengde realtie, Ik voel de bui al hangen,Hij wil de zaak nu omdraaien en mij gaan aanklagen wegen discriminatie,Ik heb van dit hele voorval al melding gamaakt bij het politieburo en hun hebben mijn gegevens opgenomen en ze ziouden er een mutatie van maken…
wat kan ik nu gaan verwachten…..
Vriendelijk dank, Patricia.