Bijna aanrijding..

• Patries67

Geachte iedereen,

Ik zit nog helemaal na te trillen, Ik heb net een uurtje geleden bijna een man aangreden die tussen de auto,s over stak en niet naar links keek, gelukkig zag ik hem wel op tijd en ik zei tegen hem door het open raam dat ie beter uit moets kijken…Hij begon meteen te tieren dat ik me mond moest houden hoer en toen ik nogmaals zei dat hij fout was en uit moest kijken stond ie vlak bioj me raam en zei heel bedreigend met het vingertje wijzend dat ik me mond moest houden, de blik die hij mij daarbij gaf zei meer dan 1000 worrden, door mijn schrik en de brutaliteit van die man heb ik een uitlating gedaan waar ik achteraf ook niet trots op ben ,ik zei Kut turk…ik zag hem in mijn achteruitkijk spiegel mijn kenteken opschriven en hij schreeuwde racist tegen me, wat ik echt niet ben want ik heb kids uit een gemengde realtie, Ik voel de bui al hangen,Hij wil de zaak nu omdraaien en mij gaan aanklagen wegen discriminatie,Ik heb van dit hele voorval al melding gamaakt bij het politieburo en hun hebben mijn gegevens opgenomen en ze ziouden er een mutatie van maken…

wat kan ik nu gaan verwachten…..

Vriendelijk dank, Patricia.

• Lans

Niets.

Je hebt er goed aan gedaan hiervan melding te maken.

Het roepen van kut-Turk is geen racisme of discriminatie maar een belediging. Zijn bewoordingen hoer e.d. ook.

Dus neem een bak koffie tegen de schrik en bedenk maar zo dan er mensen zijn met een heel kort lontje, die geen excuses kunnen maken en geen tegenspraak van een vrouw dulden. ;-)

• Plukkie

is soieso toch een 1 tegen 1 verhaal?

btw heb je je PM gezien?

Grtz Plukkie

• Patries67

Mag ik vragen wat je bedoeld Plukkie?

• Patries67

Sorry mijn openstaande mailadres bedoelde je zeker, Helamaal niet opgelet, Thanks…

• Plukkie

nee , over PM was tegen Lans ;)

(je kan tegenwoordig die via de profielen versturen, alleen is het volgens mij niet helemaal duidelijk wanneer berichten binnenkomen)

en met 1 op 1 bedoel ik dat als hij zo zegt en jij zo er geen bewijs is, als er al iets zou kunnen.

Maw ik zou me er niet teveel zorgen over maken

Sommige type's voelen zich al snel gediscrimineerd, behoorlijk triest eigenlijk.

Dus je mail adres had ik niet eens gezien ;) maar ik zou hem wel verbergen ja nu we het er toch over hebben :D

Grtz Plukkie

• Lans

Ja ook dat nog, 1 op 1. Dus Patries hoeft zich nergens druk om te maken.

Heb je bericht gelezen. Maar PM? Staat voor? Prive meuk? Prive mail? Persoonlijke mededelingen? ;-)

• Plukkie

Private message, maar meuk vond ik ook wel leuk :)

het zou misschien beter zijn geweest om PB te zeggen maar dat kan ook verwarrend zijn.

(zeggen ze bv op hyves ook wel es, zo van PM me of stuur een PB, wat dan irritant is want dan kan ik het niet mee volgen wat er op die andere profielen staat ;) aagje dat ik ben )

10 jaar geleden was ik erger met de afkortingen,

maar ik heb IRC afgeleerd.

Grtz Plukkie

• De heer Reutel

Oftewel, Wat Een Klinklare Onzin Die Afkortingen.

Of staat het in de Dikke D?

• Plukkie

Daar kan ik me nu absoluut niet druk om maken.

een geval LB

Grtz Plukkie