Hoi iedereen,
Eventjes naar aanleiding van dit topic het volgende:
http://politie.startpagina.nl/prikbord/9027880/auto-zonder-zijspiegels#msg-9027880
de auto staat dus nog steeds ongebruikt voor onze deur.
Vandaag maar nog eens de gemeente gebeld hoe het nou zit, waarom die auto niet weggesleept wordt. Zegt de gemeente wij vinden dit geen wrak meneer. Hij mag hier dus gewoon blijven staan. Vraag ik van wie is die auto dan? Krijg ik geen antwoord op. Mogen wij u niet doorgeven meneer.
Ik zeg verder tegen de gemeente ambtenaar, wat is een auto wrak in jullie ogen? Een auto die in zeer slechte staat verkeerd waar niets meer op/of aan zit. Deze auto heeft een nummerbord en ziet er nog goed uit meneer zeiden ze tegen mij. Daarom is het geen wrak. Ik zei er zit al een aantal maanden totaal niets meer in de auto, geen stuur, geen stoelen helemaal niets. Maar hij ziet er nog wel netjes uit meneer werd er gezegd en wij kunnen niets voor u betekenen. Ik wens u een prettige dag toe en tot ziens. Toen hing de gemeente op.
Ik maar weer de politie gebeld met dit verhaal, hun zeiden dit is een wrak hiervoor moet u toch echt bij de gemeente zijn, hiermee kunnen wij u niet helpen. Ik het verhaal van de gemeente verteld, zeiden ze nogmaals is een wrak zoals u hem omschrijft, is een probleem voor de gemeente.
Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? De gemeente heeft na mijn eerste melding nooit iets terug gekoppeld naar mij toe, wat ze wel wettelijk verplicht zijn, hiervoor had de gemeente ook zijn excuses aangeboden vandaag dat er niet was terug gekoppeld. Maar die auto waar totaal niets in zit, wel nog nummerbord, en buitenkant en wielen, maar verder ook helemaal niets, waar ook totaal niets aan gedaan wordt door wie dan ook. Is mijn ogen een wrak die niet op de openbare weg mag staan. Daar heb je toch de politie voor die de auto moet wegslepen?
We worden echt van gemeente naar politie gestuurd, van politie naar gemeente gestuurd.
Maar die auto staat er al een maand of drie nu op zijn plek.