Hoi,
Waarom zijn er hier een aantal mensen die toch echt niet tegen commentaar kunnen over de politie door burgers?
Waarom mogen er voor sommige mensen alhier geen artikelen uit de telegraaf aangehaald worden als discussie stuk.
Zo gauw dit gedaan wordt alhier, komt er een hoop commentaar.
Er wordt hier zelfs geschreven door een lid, als ik de telegraaf wil lezen dan ga ik wel naar de telegraaf toe.
Sorry maar als het je zo tegen zit, waarom kom je hier dan nog?
Het is niet allemaal onzin wat de telegraaf zegt, er zit zeker ook wel kern van waarheden in, anders wordt het toch echt niet zomaar de grootste krant van Nederland.
Het is niet allemaal koek en ei wat er over de politie geschreven mag worden alhier. Hier worden ook zeer grove fouten gemaakt door de politie. Of door de politie wordt ook met geld gesmeten terwijl het er zo slecht voor staat.
Vind je het gek dat burgers zeggen zet maar liever 10 man extra personeel op straat om de criminaliteit aan te pakken, of om aangiftes te onderzoeken die nu lang op de plank blijven liggen of die geen prioriteiten hebben bij de politie, terwijl er in het korps Utrecht 660.000 euro aan een feest wordt uit gegeven, of 600.000 euro aan een feest wordt uitgegeven in Rotterdam. Sorry maar dit gaat er echt niet in bij de gewone burger die zwaar moet bezuinigen om rond te komen of die op straat gezet wordt. Wordt er rustig gezegd dit is het enige wat de korpsleiding doet voor een agent. Maar ja in deze tijden kan je beter niets doen voor een agent of veel soberder, maar dit soort bedragen, sorry dat gaat niet door de beugel En wie dit bedenkt mag voor mij per direct op staande voet ontslagen worden. Komen er opmerkingen alhier van maar de politiek die meer krijgt declareert ook veel meer als agenten. Dat is weer een probleem die niets met dit onderwerp te maken heeft en opmerkingen die dus nergens op slaan. Ook dit moet keihard aangepakt worden ben ik volledig met jullie eens, maar staat hier geheel los van. Dan kan er wel een deel door de agenten zelf betaald zijn via de personeelsvereniging, maar ook het korps betaald een zeer groot gedeelte mee aan het feest.
Jullie zullen wel weer gauw gaan zeggen, ja dan moet de commentaren wel goed onderbouwd zijn die hier geplaatst worden, of kom zelf maar met een juiste oplossing.
Maar wij burgers zijn geen agenten en hebben hier niet voor geleerd.