Hoi Lans, je zal vandaag het bericht over aftappen in relatie tot meldt misdaad anoniem wel vernomen hebben. Je zal je hoogstwaarschijnlijk ook nog wel kunnen herinneren, dat wij destijds een zeer felle discussie gehad hebben over dit onderwerp. Waarin jou stelling als mede betrokkene bij de afspraken over dit nummer verzekerd was, van de absolute anonimieteit. En mijn stelling was en nog steeds is, dat nummers altijd achterhaald kunnen worden. Sterker nog, ik heb destijds aangegeven hoe anonieme nummers die gratis mogen bellen naar die lijn, verrekend worden. Namelijk door dat nummer en de tijd die eraan besteed is in rekening te brengen bij de nummerhouder. Natuurlijk kunnen daar afspraken over gemaakt zijn omdat te beschermen, maar zoals nu wederom blijkt, niets geeft garantie. Ik ben benieuwd hoe je hier nu tegenaan kijkt, destijds was je furieus dat ik deze materie aan de orde stelde alhier. Dat mag, maar ik heb tegenwoordig geleerd te zwijgen, daar uiteindelijk vroeg of laat de waarheid toch op straat ligt. Ben benieuwd naar jou reactie, en schat zo in, dat je deze discussie wel verwacht had, tenminste als je het lekken ervan al vernomen had. Groetjes v Hyperactief A-P.