bejaardevan 81 mept 3 agenten het ziekenhuis in

• Petrus

Agenten zijn niet aan alles schuldig, maar soms werken ze echt wel mee aan twijffelachtige zaken die ze nog voor zichzelf weten te verdegen ook. Echter is dat toch echt een andere discussie, maar ik wil nog wel even gezegd hebben dat het gat in de ozon laag niet de schuld is van alle agenten… slechts die van de Nederlandse agenten;)

• - Gerard -

Precies, met al dat schieten in de lucht. Dat moet maar eens afgelopen zijn. ;):D

• Carlos

Precies !!!!! :D

• dokic

(tu)(tu)

• serine

ik geloofde het hele verhaal al niet.,..

maar met jouw uitleg..klinkt het ineens wel zinnig ;)

• Reja

Vandaag stond er nog een artikel in de krant dat de verdachte niet extreem sterk was of groot gebouwd, maar volledig buiten zinnen was. Na zijn aanhouding is hij 's avonds in de cel onwel geworden en in het ziekenhuis direct geopereerd aan zijn hart. De man mag na zijn verblijf in het ziekenhuis verder thuis herstellen en kan zijn daden t.z.t. verantwoorden bij de rechter.

Twee agenten zijn door de man gebeten waarvan er één nu niet kan werken. Voor hen uiteraard een spoedig herstel toegewenst.

• wim76

Wat is hier nou de bedoeling van?

Ga je handjes geven op je eigen geopende onderwerp?

• Hyperactief A-P

Plukkie Schreef:

——————————————————-

> Vind het meer schandelijk dat je je op je 81ste

> nog niet weet te gedragen.

> En voor de rest kan alles een kwestie zijn van

> precies fout geraakt worden.

Ik wil het gedrag van die bejaarde niet goedpraten Plukkie en Arie, maar ik vindt dat jullie daar ook niet zo makkelijk over kunnen oordelen. Heb hier in het verleden wel eens het verhaal neegezet van een zeer agressieve bejaarde man die in een ziekenhuis zowat verpleegsters wurgde. Dat kwam door zijn aftakeling, de man had nog nooit een vlieg kwaad gedaan, aldus zijn vrouw en overige familieleden… En niet te vergeten hoeveel mensen waaronder bejaarden aan deze bende zitten, waarvan van mijn zijde geen woord gelogen of opgeklopt is, dat hier ook mensen volledig van uit hun stekkerplaat kunnen gaan. Maar door de farmaceutische lobby uit onderzoeken gehouden wordt, zie één van de weinige mediastukken via deze link, die hier aandacht aan besteed heeft. http://antipsychiatrie.startpagina.nl/prikbord/read.php?188,5381131,5381131#msg-5381131 Ik weet wel dat degeen die daar slachtoffer van zijn op dat moment geen boodschap aan hebben, maar het veranderd wel de schuldvraag als het te bewijzen was. Want vergeet niet, dat mensen tegenwoordig zelfs gedwongen kunnen worden, deze middelen in te nemen, op straffe van gedwongen opname… Reageer jij als vrdelievend mens dan zo op deze middelen, dan schrijft die zieke branche het toe aan jou “stoornis”, welkom in Nederland… Groetjes v Hyperactief A-P.