Politie spulletjes

• ysatis_chanel

Hallo!

Ik heb een vraagje,wie oh wie kan mij helpen aan diverse politie spulletjes? Mijn zoontje van 4 jaar wil dolgraag een politiekamer,maar zo gemakkelijk is dit nog niet om waar te maken.

Dus beste mensen,heeft u iets liggen waar u van afwilt,maak mijn zoontje blij!

Ook allerlei slaapkamer ideetjes zijn erg welkom!

alvast onwijs bedankt namens mij en mijn zoontje

groetjes chanel

& Bradley

p.s en kan iemand mij misschien vertellen hoe ik aan een t-shirt kan komen van de politie met HULPAGENT erop? Dit schijn je te kunnen bestellen??

ik hoor heel graag van jullie!

• de_gekste

die kan je toch ook zelf laten maken een t-shirt van de politie met HULPAGENT erop

• ysatis_chanel

Klopt helemaal,maar zou graag een voorbeeld zien,snap je?

• KlaasVaak

Even googlen en je hebt je voorbeeld.

• ysatis_chanel

hai KLaasvaak,

ja dat heb ik gedaan,maar krijg dan gewoon een shirt met hulpagent erop,lijkt me niet echt officiel…toch?

mag ik vragen wat heb jij dan opgegeven als zoekopdracht..?

vast bedankt

• KlaasVaak

Als je klikt op het onderstreepte woord heb je het antwoord ;)

En dan zie je het witte t-shirtje met het politielogo en de tekst hulpagent.

Meer is er niet, volgens mij, het is de enige uitvoering die ik ken.

In sommige politiebureau's staat in de publiekshal een vitrinekast met die spulletjes.

En ik denk ook op de politieacademie's.

Ik meen in Rotterdam op de academie er ook eens eentje gezien te hebben.

Weet niet of men daaruit ook aan particulieren verkoopt.

Maar waarom staat die anders op bureaus in de publiekshal…dan had ie ook in de kantine gezet kunnen worden.

Bel eens rond zou ik zeggen. 0900-8844 kan je vast helpen met doorverbinden.

Vragen kost niets.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

• ysatis_chanel

HAI,

Dank je wel voor je hulp,alleen zie ik geen onderstreept woord,maar ik ben dan ook blond hahaha.maar de tip van gewoon rondbellen vond ik ook al een goeie.!

thx

• KlaasVaak

Uhh in mijn berichtje van 14/10/2009 15:15 uur staat het woord googlen toch onderstreept?

Grapje: Volgens mij ben niet blond maar bl!nd.;-)

• ysatis_chanel

Ja duhhhh in die wel ja! hahaha jeetje

maar oke het is me gelukt,heb voorbeeld gevonden idd.

bedankt voor je moeite!;)