moeilijkheden door informatie

• bute

In mijn jeugd had ik samen met een vriendin een bijzonder contact met het politiekorps in mijn woonplaats.

Omdat ik wat leuks voor haar verjaardag wilden doen heb ik een poging gedaan om wat van deze mensen terug te vinden

op schoolbank.

Nu heb ik een politieonderzoek aan mijn broek hangen,omdat ik deze informatie zou gaan misbruiken!!!!

Heeft iemand anders daar ervaring mee??? Ik durf amper meer een site te bezoeken!

Groetjes,

Bertina

• - Gerard -

Zeg maar tegen de politie dat het allemaal mijn, - Gerard - schuld is, bute. Ik wil wel eens zo'n politieonderzoek meemaken. ;)

• mwb

Hoezo heeft U een politieonderzoek aan uw broek hangen.

Op schoolbank mensen opzoeken is niks fout aan.

• KlaasVaak

Definieer: “een bijzonder contact”

Als het zo kriptisch omschreven wordt zal er vast meer achter steken…

Mede ingegeven door de gedachte dat er niet ‘zomaar’ (lees: mensen terugvinden op Schoolbank) een politieonderzoek wordt opgestart.

En schoolbank.nl is een relatief open bron.

Als je je aanmeldt kun je (info over) anderen terugvinden, en alleen dat wat die anderen prijs hebben gegeven.

Mijn smoezenradar slaat alarm…dit is vast niet het hele verhaal.

• Reem

Het lijkt erop dat “Bert” op zoek is naar wat agenten, bedoel je Klaas Vaak?

Tja, als men dan toch al je pc en/of telefoon aan het tappen is om geheel andere redenen zijn de rapen gaar en heb je idd een veel heftiger onderzoek aan je broek.

M.v.g. Reem

• - Gerard -

Kijk eens aan, een rechercheur die carriere wil maken bij het OM. Gooi een veronderstelling op tafel, dan wordt dat vanzelf de waarheid.

• Reem

Ben geen rechercheur hoor Gerard. Zelfs geen politievrijwilliger.

Zoals velen hierzo ben ik niet v.d. trap gedonderd en denk ik eveneens een addertje onder het gras te bespeuren.

M.v.g. Reem

• KlaasVaak

Ik kan me geen Officier van Jusitie voorstellen die toestemming geeft voor een onderzoek (tap of andere gegevensdragers)

louter vanwege het feit dat iemand op schoolbank.nl contact legt met mensen (die ‘toevallig’ of niet allemaal bij de politie werken).

Als die mensen er voor kiezen om op schoolbank.nl bekend te maken dat ze bij de politie werken is dat hun keuze.

Dan moeten ze er geen probleem van maken als ze daarop gefilterd kunnen worden.

Schoolbank.nl is er om contacten te leggen.

Wil je gecontact worden, blijf je er weg.

Wil je niet dat ze daar weten dat je bij de politie werkt moet je het daar niet vermelden.

Misschien horen nog van Bettina…als ze nog de beschikking heeft over haar PC en internetverbinding ;-)

Ik zou haar aanraden snel te reageren aan ons, nu het nog kan. ;-)

• Juda

Zolang ze niets kunnen bewijzen ben je toch niet strafbaar bezig;)

• josephina

Hoe komt het dat je het die mensen zelf niet vraagt?je zou in gesprek kunnen gaan.Jij hebt niets te verbergen toch?Stel je open voor dit gebeuren.Laat je betrekken en motiveer je rede.Het lijkt me dat dat niet lekker voelt.sterkte