moeilijkheden door informatie

• Lopendvuurtje

Welkom in politiestaat nederland. wieowie.nl is daar trouwens ook een goede voor…daar kun je ze wel vinden meestal.

• XiniX

Zo lang je niets strafbaars doet, heb je niets te vrezen…

En wees niet bang er worden zo veel mensen in de gaten gehouden, dat ben jij niet alleen…

Dus ik kan me niet voorstellen dat je met deze hobby-opsporing in moeilijkheden komt…

Ze moeten altijd bewijzen dat jij iets verkeerds deed…

• ¥ Lotje ­­¥

Nou vind het een beetje een vreemd verhaal .

• Cryofiel

Als jij vertelt wat je hier hebt verteld, is er niets aan de hand. Zeker als je er in slaagt die vroegere politiemensen terug te vinden, dan kunnen die bevestigen dat er vroeger een bijzonder contact was.

Op zich vind ik het wel logisch dat de politie triggert op iemand die systematisch informatie zoekt over een (vroeger) politiekorps - dat doen terroristen namelijk ook (tenzij ze slim zijn natuurlijk). Dat onderzoek is dus begrijpelijk.

Je hoeft je daar geen zorgen om te maken. De politie ziet iets verdachts (dat is zo, toch, vanuit hun gezichtspunt), gaat dat onderzoeken, en zal tot de conclusie komen dat jij een onschuldig persoon bent met een goede reden om op Schoolbank te gaan rondneuzen.

• Lans

Mee eens. En gezien de topicstarter er niet meer op terug komt vermoed ik of stemmingmakerij of er zit een beste adder onder het gras bij dit verhaal. ;)

• KlaasVaak

…of zijn/haar PC is in beslag genomen en heeft hij/zij geen weet van wat zich hier nog allemaal afspeelt :D

edit: spelfout gecorrigeerd

• Reem

Rest mij mijzelf toch af te vragen hoe het kan zijn dat de topicstarter erachter kwam dat er een politieonderzoek naar hem aan de gang was en achter de namen is gekomen van bepaalde agenten, er vanuit gaande dat er hier even geen sprake is van stemmingmakerij maar een onderzoekje van de topicstarter zelf.

M.v.g. Reem

• KlaasVaak

Geloof nou maar niet dat er een OvJ toestemming geeft voor een onderzoek

louter vanwege contact zoeken met mensen (politiemensen)

die zich vrijwillig op een site als schoolbank.nl hebben gezet

met het doel om door oude bekenden te worden benaderd.

Daar is niets verdachts aan, dat is waar schoolbank.nl voor is.

Dus is er geen reden voor een onderzoek.

Dus, a) er is een andere hier niet genoemde reden,

of b) er is helemaal geen onderzoek en bute is aan het vissen.

• Plukkie

“Op zich vind ik het wel logisch dat de politie triggert op iemand die systematisch informatie zoekt over een (vroeger) politiekorps - dat doen terroristen namelijk ook (tenzij ze slim zijn natuurlijk).”

Kan aan mij liggen maar ik vind dit nogal een vage gevolgtrekking,

Wat zou je daar nu aan hebben?