een dringende vraagje voor mij !!

• marianne70

goeden avond.

ik heb een vraagje aan de politie.

mijn dochter is vanmiddag aan gereden door een auto,die door is gereden!!

en ze is daar bij gewond geraakt ( gebroken arm hersens schudding en een blauwe been waar de stuur in duidelijk te zien is van haar fiets ) ik ben met haar naar het ziekenhuis geweest.

maar moet ik dit melden aan jullie ? of ben ik nu te laat mee ?? mijn dochter is 11 en kan niet veel van herineren!! ze heeft een beste klap gemaak op haar hoofd.

kan iemand me hier bij mee helpen ??

grtjes een moeder.

• Reem

Direct aangifte doen!

Normaliter, als zo'n bestuurder wel stopt en er komt politie ter plaatse, komt er in dit soort gevallen ook een speciaal politieteam genaamd “Verkeers Ongevallen Analyse” ter plaatse om de oorzaak v.d. aanrijding te bekijken. Ook wordt er dan bekeken of de autobestuurder onder invloed is van alcohol/drugs.

De bestuurder v.d. auto heeft een misdrijf gepleegd en zich o.a. schuldig gemaakt aan een z.g.n. “doorrijding”.

Hopelijk heeft uw dochter (of eventuele andere getuigen, omdat zijzelf er zich er kennelijk weinig van kan herinneren) een beschrijving v/h voertuig en/of het kenteken.

Beterschap voor uw dochter gewenst.

M.v.g. Reem

• dokic

iik hoop dat ze deze misdadiger gauw oppakken .\

en dat deze waardeloze burger een zware straf tegemoet gaat zien

ik wenst u verders en u dochter heel veel sterkte in deze zware tijd

• marianne70

bedankt voor jullie reactie!!

• Rob II

Inderdaad zoals Reem al heeft verteld. Aangifte doen bij de politie. Uw dochter is 11 dus u kunt als haar wettelijk vertegenwoordiger aangifte doen.