bumper klever (dienstwagen A7)

• serine

gisteren rijd ik op de A7 na een lange dag..van op en neer naar belgie..richting huis..

even voor de afslag purmerend rijd ik op de tweede baan..haal wat auto's in..

ik kijk er komt niemand aan…haal in…en verdikke zit er ineens een auto achtermij…

te duwen…echt bumper kleven…die idioot moest toch echt even wachten…tot ik weer een gaatje vond om terug te kunnen naar de eerste baan…

ik vind een gaatje..schuif terug…

zie ik tot mijn grote verbazing dat het een dienst wagen is…gevolgd door een andere dienstwagen…die met grote snelheid zonder bijzondere verlichting of sirene als gekken afsloegen bij purmerend..

mochten deze heren het toevallig lezen die een discovery bijna van de weg reden….

(WAAR ZIT JE BOTTE VERSTAND…? IK SCHROK ME DOOD…)

ben me echt rot geschrokken…toen ik zag dat het een dienstwagen was…werd ik boos..

• - Gerard -

Tsja, serine. Je zit al een tijdje op dit prikbord en je weet ook dat meerdere malen is uitgelegd hoe en waarom de politie, of de KMar of welke dienst dan ook, mag werken. Toeters en bellen zijn niet altijd verplicht en verder genieten de dames en heren van deze diensten vrijstelling. Jouw boosheid is volgens mij dan ook tegen beter weten in.

• serine

het lijkt mij dat ie wel even een signaal af mag geven als hij haast heeft…in plaats van te gaan bumperkleven..

ter uw informatie….bumperkleven is gevaarlijk.

• BennieMak

De heren zijn getraind… :D

Je zou ze kunnen verwijten dat ze ook wel eens rekening mogen houden met de overige gebruikers van dit land. Dat dit niet getrainde ijzervreters zijn!

• dokic

Ongeloofelijk de politie heefd een maatschapelijke voorbeeltfunctie en jagen op zo een manier een angstige vrouw de stuipen op het lijf

het kan ook agressie uitlokken bij andere dit buitengewoone a sociaal rijgedrag van deze wegpiraterij , en angsten van dat je achtervolg word door godeloze criminelen

beste serine de volgende keer pak je je mobiel en zet je deze ascociale op elke film site die er bestaat .

en wat heefd dit mnou met getraint rijgedrag te maken … ik heb ook in legervoertuigen gereden door het oerwoud van frans guyana

en daar waren de wegen wel wat slechter dan hier

dus ik vind dat serine gewoon gelijk heb .. en kijk je ook altijd naar discovery channel ?

• appeltje

ze kunnen dan wel getraind zijn, als ze in mijn kofferbak zitten en ik moet plots remmen, omdat er een auto om komt ofzo, zitten ze toch echt bij me binnen hoor. als ik bumperkleef doen ze het af alsof ik de grootste crimineel ben, maar zelf zouden ze het dus wel mogen. ik vind dat dus bullshit.

• Lans

Kerel, no offence, maar heb jij een drama-school gevolgd ofzo? :D

• Plukkie

:D

• Plukkie

Hmm geknipper met lichten van een wagen achter vlieg je voor aan de kant?

Je wist toch niet dat het een dienstwagen was.

Grtz Plukkie

• Plukkie

Ga je daar nu elk topic mee aanzetten?

(niet meer van toepassing :D )