Dit echt even kwijt moet!!!
Namens een vriendin van mij dit plaats…
bepaalde politieagenten van buro loosduinen zijn klote agenten. rijden ze me hond aan, maar betalen ho maar zoete praatjes lieve kadoootjes, maar ondertussen, denk ik dat ik toch hart van nederland maar moet gaan bellen. krijg ik vandaag een tekening van de politie nou meer leugens tekenen op dat papier kan niet meer. hoe dom kan je zijn , de duke ellingtonstraat ziet er ineens op een tekening anders uit dan werkelijkheid. goed buro he dat politie buro loosduinen. op papier zijn er ineens door mevrouw agent parkeerplaatsen getekend die er in werkelijkheid niet zijn, en ineens sta ik ergens anders getekend, terwijl ik naar die onoplettendeagent aan de bestuurderskant stond te gillen stop, stop , stop en collega lief zegt dan nog tegen mij!!!, ZE LET NOOIT OP, WORDT ER NIET GOED VAN. maar nu ineens sta ik getekend op papier aan de andere kant van de weg. dom dom dom .ik heb dit weken verzwegen voor iedereen, maar nu heb ik het zo gehad dus iedereen mag het weten. en ja me hond loopt nu al weken met gebroken bekken, en deze hond heeft me dochter gehad omdat ze ooit een pistool tegen haar hoofd heeft gehad met een overval op de leyweg. jammer genoeg hebben we dit huilend op die vrijdagochtend verteld tegen de 2 lieve agente's die niet opletten. maar menselijk he we gaan gewoon vies spel spelen. nou specsevers zit bij mij op de hoek en lieve agenten, als je een tekening maakt naar je verzekering, teken hem dan goed. ONMENSELIJKE AGENTEN VAN LOOSDUINEN wees blij dat ik er nog geen kledingnummers en namen bij zet. maar kom ook nooit meer aan me deur met die kado's groeten @ verschrikkelijk boos thuis nu vandaag, 18:46 - Reageer @thuis nu boos 30 okt,
Het is toch te triest voor woorden hoe agenten tegenwoordig met mensen omgaan??
dit kan toch niet zomaar??
wie oh wie heeft hier een oplossing/tip wat ze nu moet doen?
bedankt vast