Hoe ziet het werk eruit van een flitsambtenaar

• - Gerard -

Precies KLaasVaak. Als je goed in sport bent, word je sportleraar binnen de politie, Vind je boekhouden leuk, dan kun je op de adminstratie terecht bij de politie. Het is dus geen vak maar omvat vrijwel alle vakken die je kunt kiezen. Als je na het vmbo verder wilt leren dan kun je in principe hfd. comm. worden. En de politie is nu eenmaal een uniformorganisatie.

• jan dader

Beetje kort door de bocht Frits. Als deze flitsambtenaar normaal had gereageerd, was er niets aan de hand geweest en het topic misschien wel niet “Geenstijlwaardig” geweest. Er was niets mis mee geweest als de flitsambtenaar wat over zijn werk én de apparatuur had verteld, kortom het spel een beetje meespelen. Zijn gedrag was helemaal in het straatje van Rutger, met als klap op de vuurpijl het bellen van collega's. (die nog komen ook?) Iedereen binnen politie Nederlend weet nu toch wel wie Rutger is en hoe zijn interviews houdt ! Het slechtste wat je kan doen/zeggen is het welbekende “geen commentaar” of, zoals in dit geval, "de politie bellen.

Zoals boven al aangegeven ging die IP van de “verloren map” wel kundig met deze Rurger om. Het was ook dom om die map op het dak te leggen. Door dat gewoon te benoemen en geen l.lverhaal op te hangen draaide het interview in zijn voordeel.

• KlaasVaak

Ik rust mijn kaas.

• - Gerard -

:D

• Hampie

Vandaar dat de gemeente Amsterdam alle boa's uit het blauw heeft gehaald en ze nu een eigen gemeente uniforum heeft gegeven. Daarnaast loopt er een disscusie of er een landelijk boa uniform moet gaan komen.

• Reja

Lijkt me een goede zaak.

• De Enige Echte Fritsie

Hmmm…..en medewerking verlenen aan iemand als Rutger…is dat dan niet helemaal in zijn straatje?

• hetIsMij

Als er zo veel opleidingen zijn, waarom wordt dit dan zo weinig in praktijk gebracht ????

• Icer

De inspecteur deed het goed, gewoon fatsoenlijk blijven en een beetje meeveren. Vaak krijg je dan gedaan waar je op uit bent. Alleen had ik niet de info gegeven van de sleutel, stel er raakt nog eens zo´n map kwijt…