dierenmishandeling???

• ¥ Lotje ­­¥

Hallo meneer de agent laat dit is . anders zet je zelf effen op de bon . Dit kan ook niet:S

http://www.youtube.com/watch?v=1l7prksbcDo

Een Amerikaanse politieagent kreeg bij het uitschrijven van een boete tegenstand uit onverwachte hoek. Een kat probeerde de man van de wijs te brengen. Het diertje sloop stilletjes naar de agent, die net ging bekeuren, toe. Vervolgens klom de viervoeter via het been van de agent omhoog. De agent was echter niet uit zijn lood te slaan. Hij gaf het dier een trap en werkte de bekeuring af.

• rijsbergen

Een trap????? meer een duwtje met zijn voet. Als een menselijke omstander zich zo gedraagt krijgt hij heel wat meer te verduren dus de kat heeft geluk en wordt zachtjes verwijderd. Lijkt er op dat je een beetje van lotje getikt bent

• ¥ Lotje ­­¥

Nou nee hoor ben niet van Lotje getikt . Maar probeer jij eens als een politie wagen langs rijd een ( zoals jij het noem) een Zacht duwtje te geven zoals hier in het filmpje . dan mag jij verder praten . Maar let wel de politie auto stopt dan wel hoor .

• rijsbergen

Als er constant een vreemde kat op mijn lijf klimt danwel probeert te klimmen dan krijgt die kat inderdaad een zacht duwtje. Indien de politieauto stopt dan???????????????????????

• ¥ Lotje ­­¥

Ik vind het geen zacht duwtje ik vind het een schop. en als ik poes was zetten ik eens lekker mijn nagelstjes in die agent zijn billen daarvoor.

• ¥ Lotje ­­¥

En er staat :: geen duwtje er stond EEN TRAP.

• rijsbergen

Er staat inderdaad een trap maar het is maar net wat je onder een trap verstaat. Persoonlijk vind ik dit geen trap maar een duwtje met de voet en vind ik de titel van dit topic dan ook zwaar overdreven

• ¥ Lotje ­­¥

ow . nou ik ben een dieren vriend en een ,,trap,, was niet nodig vond ik . Als hij last had van de poes had tie ook even in de auto kunnen gaan zitten en uitschrijven . Als jij of wie dan ook een poes zo zou schoppen . en een agent zou dat zien kreeg je volgens mij gelijk een bekeuring . Vind wel dat, zo deze agent ook zich moet gedragen en geen dieren schoppen .

• rijsbergen

Hij had ook de eigenaar een bekeuring kunnen geven ivm overlast van huisdier. De kat loopt vrolijk weer verder en in mijn ogen is een trap echt iets anders dan wat hier te zien was. Vind het gewoon kul

• - Gerard -

Ik denk dat de politieagent nu tegen zijn collega's loopt op te scheppen dat hij een jong poesje ‘in his face’ heeft gehad.

Dierenmishandeling? ……. gaat toch fietsen, het beest bleef maar doorgaan.