dierenmishandeling???

• mwb

Hij schopt niet, hij duwt.

En dat werkt niet bij zo'n kat, want nu ziet de kat het als spelen.

Als hij hij echt had geschopt, dan had de kat het gelijk begrepen en was niet meer terug gekomen.

Iemand die vind dat dit dierenmishandeling is, en zich daar ook nog eens druk om gaat maken omdat hij zichzelf een dierenvriend vind, is werkelijk het padje kwijt.

Dit is dierenmishandeling: Man schiet kat dood

• serine

dierenmishandeling?…:D

die kat is met zijn nagels in zijn been omhoog geklommen…heeft een rondje in de nek gemaakt en op zijn arm gezeten..wat mij verbaasde was dat die agent zo over zich heen liet lopen…:D

die kat had ik bij zijn nek gepakt zodra hij ter hoogte van mijn dij was…en had ik weer los gelaten…

neee dit was geen schoppen hij veegde hem met zijn voet weg…en zo te zien vond deze kat dat helemaal kicken…want hij rende achter de agent aan voor nog zon rondje…

niet om het een of ander…maar dit is geen dieren mishandeling maar een modern gevalletje van stalking…>:D<

die kat is gek…:D

(ik heb deze ook in mijn hyves gekregen en ik heb er blauw om gelegen..

• - Gerard -

Schande, wat een schande …….

Niet dat die kat wordt doodgeschoten maar dat jij mwb gevoel voor humor hebt en ik dat nu pas ontdek …….

• KlaasVaak

Ik zie een HUISdier dat niet aangelijnd en zonder toezicht over straat loopt.

Verder zie ik een corrigerende tik, en dat mag want de politie heeft het geweldsmonopolie (zal vast in de US of A ook zo zijn)

Hij had het diertje in beslag moeten nemen.

a) omdat de eigenaar het los laat lopen

b) omdat het verkeer hierdoor nodeloos in gevaar komt

>:D<

• sijlvia

je kunt ook overdrijven??

deze poes/kat/kater is speels en vind het geweldig..en blijft terug komen.

• hetIsMij

als ik zo'n duwtje tegen je auto geef piep je wel anders…..

• appeltje

dan mag ik wel de doodstraf krijgen, ik heb 4 van die krengen lopen en die krijgen regelmatig een schuiver door de kamer.

• rijsbergen

als je appels met peren gaat vergelijken kan ik nog wel een hoop andere bull#### voorbeelden bedenken. Als ik het puntje van mijn pink op een mier druk is hij dood maar als ik dat op een olifant doe kijkt deze hoogstwaarschijnlijk nier eens op of om.

• ¥ Lotje ­­¥

Kan je beter geen dieren houden……

• appeltje

dat maak jij niet uit, de beestjes zijn niet bij me vandaan te slaan, dus dierenmishandeling xal wel meevallen dan, denk je niet?