hallo iedereen hier ik had een dringende vraag waarop jullie mij mieschien verder kunnen helpen, ik post eerst even zoals ik het op een ander forum heb uitgelegd
vanacht reed ik de snelweg op in een lange bocht terwijl er rechts van mij een andere auto reed het is een vrij ruime bocht maar tog presteerde hij het om zo tegen het eind van de bocht over de rijhelft te zwalken en zo mijn neus van de weg te werken waardoor ik het gras raakte wat heel dicht op de weg is en in een slip terecht kwam dwars over de snelweg en tegen de vangrail.
dus wij ik en mijn 2 passagiers waren blij dat we leefden en in 1 stuk waren, de ander was er ondertussen snel vandoor gegaan een zwarte mazda 121 waarvan ik het kentekn nog vaagjes 73 hh nog wat kon herrineren ook was er een andere auto die alles zag die ook doorgereden is.
politie was binnen 5 min ter plaatsen dus ik doe snel mijn verhaal tot mijn verbazing doen ze NIKS zal verder een lang verhaal en hoop anti politie gezeur besparen maar ze wouden niks ondernemen mocht zelfs geen aangifte of proces verbaal opmaken.
dus vanmiddag naar buro nadat ik langs ziekenhuis was omdat ik wakker werd met bloed en een snee in me hoofd vn het ongeluk, vertellen ze me dood leuk dat er nog geen eens melding was gemaakt omdat ze het te druk hadden gehad en dat ik geen aangifte mag doen omdat het geen strafbaar feit is en weet ze me ook nog te zeggen dat ik em dan maar had moetten aanrijden! egt begint ze ook nog te zeggen dat dit geen film of amerika is en dat wij maar denken dat hun moorden in een uur oplossen wat nergens op sloeg
dus tussen al die regels is het nooit aangegeven dat uit je baan komen en iemand bijna de dood in te drukken niet strafbaar is..
kan niet zo zijn en ik wil me er nog niet bij neerleggen
ik heb nu nog geen idee wat ik ermee moet bij me verzekering zeggen ze dat ik de rechsbijstand niet heb afgesloten dus ze kunnen me niet helpen.
dat is wat er gebeurd is, inmiddels is er wel wat vooruitgang namelijk,
ik ben vadaag weer naar buro geweest en nu nam de diensdoende agent bij de bali mij wel serieus en ze konden niet begrijpen waarom de agenten niks voor mij hebben gedaan, nu heb ik nog geen aangifte kunnen doen omdat ze zei dat de agenten die mij geholpen hebben op de weg mij woensdag(dan hebben ze pas weer dienst)moetten terug bellen.
nu had ik wel nog de vraag of de agenten die terplaatsen kwamen (ze waren er binnen 5 min na het ongeluk) iets te verwijten valt dat ze geen enkele actie hebben ondernomen nadat ik het had uitgelegd en een signalement had gegeven, van zowel de dader als een andere getuigen, naast de 2 die al bij mij in de auto zaten, die doorgereden zijn.
en over dat laatste ging mijn vraag…
kan zijn dat ik hier helemaal verkeerd zit met deze vraag maar ik probeer het tog
hoop tekst maar mocht je het lezen laat even wat van je horen
mvg martin