zo das een beste klapper geweest
ongeluk Schreef:
——————————————————-
> wij hebben ook eerst nog een stukje achter hem gereden op de dreef naar de snelweg toe
——————————————————-
als ik iemand raar rijgedrag zie vertonen en deze persoon rijdt vóór mij blijf ik er veilig achter rijden.
dan heb ik de controle over de afstand die ik op hem heb en kan ik de situatie veilig houden.
ik zou deze auto in geen geval inhalen
bovendien onthou ik geen kentekens van auto's waar ik toch niets mee ga doen
als ik ze onthou is dat om de politie te bellen en te vertellen dat er voor mij een mogelijk dronken bestuurder rijdt
besluit ik om het kenteken te onthouden voor een vervolg actie ga ik er in dat geval zeker niet vóór rijden
(want dat is zo lastig volgen en doorgeven aan de politie welke kant hij is opgegaan)
Ook dit antwoord is voor mij eerder een indicatie dat er mogelijk een spelletje gespeelt werd en …verloren werd.
helaas zijn wij niet allen zoal klaas wat een perfecte achteraf wereld zouden we dan leven…in eerste instantie moet ik zeggen dat ik geen aanlijding zag tot zon actie, het kenteken heb ik ook niet goed kunnen onthouden als dat zo was had het een makkelijke zaak geweest. als dat soort dingen zich hadden afgespeeld had ik niet zo moeilijk gedaan.
ik vind het jammer dat je tot deze conclussie ben gekomen, zoals ook eerder gezegt het kenteken vaag kan herrinneren of eigelijk vooral dat het midden een dubbele letter was is omdat wij daarvoor nog als 2 normale autos over de weg reden en dan neem je vanzelf wel dingen op van de autos om je heen vooral als het rustig is op de weg.van een verkeers ruzie was ook helemaal geen sprake, helaas weet ik dat dit een lastig verhaal is en mijn fustratie is daarom ook erg groot dat hij niet gewoon gestopt is.
De auto reed voor je???
Als de auto voor je een dusdanige manoeuvre maakt en jij bent niet in staat om jouw auto veilig tot stilstand te brengen binnen de afstand tussen jou en de betreffende auto, dan is het jouw eigen schuld. Onvoldoende afstand houden.
Dat de auto voor jou onnodig op de rem ging staan, zal eventueel een ander strabaar feit opleveren maar bij voorbaat ben jij degene die afstand had moeten houden.
En tja, ik blijf het een dubieus verhaal vinden en ga aardig mee met de argumenten van KlaasVaak.
Gr Lans
nou ja als ik er een zie zwalken..houd ik gauw in en blijf ik er een stuk achter..zodat ik oprijd kan remmen mocht hij gaan piroetten op de weg..
politie bellen en kenteken door geven doe ik dan weer niet…omdat ik mij niet voor kan stellen dat ze daarvoor komen..en op zoek zullen gaan naar de beste man of vrouw..want hier in NHN noord hebben ze het al druk genoeg…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?