beloningsonderzoek afgerond

• rijsbergen

agent is een “rang” bij de politie maar een APD'er is toch geen rang??

• - Gerard -

Nee, maar gemeenteambtenaar of beveiliger is ook geen rang en bij de APD vind je alle rangen die vergelijkbaar zijn met die van de politie.

• rijsbergen

dus je bedoelt je gewoon een medewerker van de KMar en niet specifiek iemand van de APD

• - Gerard -

Nou ja, de APD (algemene politiedienst) komt toch meer in de buurt van de burgerpolitie. Daarnaast heb je een hele bak beveiligers. De OA-tjes dus van de KMar vergelijkbaar met de OA-tjes van de politie.

• BennieMak

En zo denken er velen over (aangaande hun eigen inkomen). Wat denk je dat een kenmerk is van hebzucht?

• blauwe diender

HOI HOI,

Ik sprak begin het het jaar collega's van de Kmar, maar die maken geen overstap naar de politie. Waarom niet… zij krijgen beter betaald dan wij, ik,hoofdagent, het verschil een kleine 300,00 euro gemiddeld. Waarom hebben ze ons niet vergeleken met de KMar!!!….. Maar goed het bijft mooi werk dus ik ga zo weer gewoon beginnen.

gr bd

• - Gerard -

O, op het prikbord van de KMar is een topic over het leeglopen van de KMar naar de politie. Het kan verkeren……

• elevator

Kom nou , een politieambtenaar heeft geen ontslag risico zoals in het bedrijfsleven .

Dus minimaal een kwart minder loon is dan niet meer dan logisch .