Compliment politie Haaglanden

• Moeder63

Goedendag allemaal,

Ik wil hierbij even politie Haaglanden complimenteren en bedanken voor hun fantastische hulp vanochtend vroeg …

wij stonden nl. vanochtend om 4.10 u al vast met onze bestelbus die was vastgedraaid in de vastgevroren sneeuw…. en dat temidden van een parkeerterrein.

1 Telefoontje ….. en korps Haaglanden stond ons bij om ons uit de benarde positie te bevrijden.

KIJK……… dat noem ik nog eens toffe hulp…. terwijl zij al genoeg werden opgeroepen voor

omstandigheden in de gehele regio…. wegens de weersomstandigheden.

Het afzeiken van Politie ligt nogal makkelijk in ieders hand….maar bedenk wel dat deze mensen ook hun prioriteiten moeten stellen.

Als een ieder zijn kalmte bewaard,…. kom je des te beter tot een oplossing of samenwerking.

Groetjes …… en dank van ons bedrijf !!!

• KlaasVaak

Ik hoop dat u dit ook bij politie Haaglanden heeft gemeld, aangezien dat de direkte en officiele weg is.

Hier lezen hooguit bij toeval agenten mee van Haaglanden, maar de kans dat daar de betrokken agenten bij zitten is klein.

De politie is zo slecht nog niet als vele beweren :-)

• Ronald

Hiervoor de politie bellen, beetje onzin in mijn ogen.

Je had veel beter de ANWB kunnen bellen en snap eerlijk gezegd ook niet dat de politie je niet heeft door verwezen naar de ANWB.

Geen lid van de ANWB, dan had je ter plekke lid van de ANWB moeten worden.

• KlaasVaak

Ronald,

dat jij hier nog reageert verbaasd me een beetje.

Verder ben ik benieuwd wat je van artikel 2 van de PolitieWet denkt.

Zoek het eens op. met name de laatste paar woorden.

Het is aan de politie om bij zo'n hulpverzoek een afweging te maken hoe daarmee om te gaan.

Maar ik kan me voorstellen dat dat om 4.10 uur 's morgens niet echt een probleem hoeft te zijn om iemand te helpen als daarom verzocht wordt.

Of het anders kan? Vast, er zijn vele wegen die naar Rome leiden.

Of de ANWB hèt antwoord is? Denk het niet.

Denk niet dat die komen helpen uitgraven, maarja, ik ben dan ook geen lid, ik red mezelf en dat lukt al jaren zonder ANWB.

Kwestie van voorbereiden, vooruitdenken en creatief en inventief zijn (en een goede staat van onderhoud houden van je vervoermiddel).

En als dat allemaal niet meer helpt kan ik altijd nòg de ANWB bellen.

• - Gerard -

Ik schat in dat deze moeder 63 jaar is, ahum, dus is het niet zo gek de politie te bellen. Die kan dan inderdaad beslissen of ze komen helpen of een andere dienst inschakelen. Zelf ben ik nog een jonge God, dus ik had het zelf wel opgelost.

• serine

je zal 63 jaar zijn…je eigen vast rijden ….en niet geholpen worden met deze kou…

je kan mensen van deze leeftijd toch niet buiten in de frieskou laten staan? heeft ze goed gedaan de politie bellen…en als die niet hadden willen helpen hadden ze wel een ander telefoon nummer gegeven..

• Reja

Zelf schat ik dat dit een moeder uit 1963 is, maar dat doet allemaal niets af aan het feit dat de politie in deze hulp heeft verleent aan hen die dat behoeven. Mooi toch, en een compliment waard !

• KlaasVaak

Denk ook eens aan het thuisbrengen van dronken mensen.

Ook niet echt een ‘kerntaak’ van de politie, soms wel noodzakelijk, en dan fungeert de politie dus als taxi.

Raar maar waar.

• - Gerard -

Dat kan natuurlijk ook, dat de moeder het bouwjaar '63 heeft. Los daarvan, uiteraard ook mijn complimenten voor de Haagse politie, al had een andere dienst inschakelen ook als hulp verlenen kunnen worden beschouwd.

• KlaasVaak

dat moet je de hulpvragers eens vragen :D

die zien dat toch heel anders, hahaha