Politie logo

• Ronald

Goed dat je dat vraagt. Het politielogo is auteursrechtelijk beschermd en mag niet door derden worden gebruikt. Overigens info@politieservice.nl is overigens ook erg verwarrend en vraag me af of je als particulier deze term mag gebruiken. Ik leg het voor aan BZK.

• KlaasVaak

Ik durf er een pooltje op houden: het antwoord van BiZa over de naamskeuze van je website valt negatief uit.

En ben benieuwd wie de info op inhoud en juistheid wil gaan controleren?

Ga je dat zelf doen Ronald?

• Brigges

Gewoon gebruiken, is voor algemeen gebruik! Zolang je er geen misbruik van maakt of het bespot is er niets aan de hand: De politie is van ons en wij zijn niet van de politie!

• Lans

:D

• Ronald

KlaasVaak,

Wie het gaat controleren op juistheid, zullen moderators voor aangesteld worden.

Dat gebeurd uiteraard op alle forum's.

• Ronald

Als het negatief uit gaat vallen deze naamkeuze zal ik contact opnemen met mijn rechtsbijstand om te kijken of dit een juiste rechtsgeldige beslissing is van Binnenlandse Zaken.

• Ronald

Ik heb het domein politieservice.nl maar opgeheven, het staat nu voor 40 dagen in quarantaine en daarna komt hij weer vrij voor registratie. Ga nu verder onder de naam politiepraat.nl zojuist vast gelegd.

• KlaasVaak

Zag je rechtsbijstand er geen heil in Ronald of is er een andere reden dat je er vanaf ziet?

• Ronald

Andere reden, had zelf geen zin om gezeur omtrent dit domein, en zag zelf bij nader inzien ook wel in dat het voor de burger een verwarrende domeinnaam kan zijn en dat je het daarom opeisbaar is.

Ga nu de boel opzetten onder de naam politiepraat.nl