Bram gefeliciteerd!

• Kees

Bram,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst: de politie.startpagina.nl (tu)

Ik hoop dat je deze startpagina met net zoveel plezier zult beheren als ik de afgelopen 10 jaar gedaan heb.

Ik wil bij deze ook alle (vaste) bezoekers en prikkers danken voor de input de afgelopen jaren. Bram en Arie bedankt voor jullie moderator-ondersteuning!

Ik ga mij nu meer concentreren op mijn overige startpagina's.

gr.

Kees

• serine

kees bedankt..(tu)

• Arie

Kees,

Bedankt voor de collegiale samenwerking op dit prikbord de afgelopen jaren. :) Uiteraard komen wij elkaar nog tegen t.a.v. de KMAR-pagina en prikbord.

Bram, welkom als de nieuwe beheerder. Onze samenwerking was immer ok, dus daar zal niets in veranderen.

groet,

Arie

• - Gerard -

En het zou helemaal mooi zijn als Bram de politiepagina direct even aanpast.

Want, hoewel ik Fries in hart en nieren ben …… Het is toch echt OFFICIEEL regiopolitie FRYSLÂN en niet Friesland. Ik kan er niets anders van maken. Dus, Bram ….. pas dat even aan zodat het helemaal correct is en je maakt mij helemaal blij met jouw komst als nieuwe beheerder. En mij blij maken is ook wat waard.

:D:D.

O, en Kees bedankt ondanks de kleine ommissie(delict) en succes met jouw andere pagina's.

• BennieMak

Veel plezier op de andere prikborden Kees!

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi hoi even een opmerking . bij dochters op alfabet is ,, politie,, er uit .

verders gefeliciteerd allen met modereren

• mwb

Gefeliciteerd,

En dat er maar veel deelnemers uit heel Nederland mogen komen.

Van Limburg tot Noord-Holland en van Zeeland tot Friesland.

• Reja

Krijgen we zo natuurlijk weer een opmerking over Fryslân.

Maar, Kees bedankt en Bram succes !

• - Gerard -

Regiopolitie Friesland bestaat eenvoudigweg niet…… (td)

Net zo goed als dat bijvoorbeeld Regiopolitie Amsterdam niet bestaat, het is Regiopolitie Amsterdam-Amstelland.

http://www.politie.nl/Friesland/

• Beheerder Bram

Allen dank voor de reacties. (:P)

We zetten de pagina en het prikbord vrolijk voort zoals we reeds deden.

Kees, succes met alle andere pagina's!

Arie, dank voor het feit dat je moderator wilt blijven!

vriendelijke groeten

Bram.