BN'ers bij de politie

• - Gerard -

Jan des Bouvrie heeft wel eens bij de politie gezeten, sterker nog …. hij komt er net vandaan…… ;)

• KlaasVaak

Ja hij kon een kunstje:

Hij kon een zwarte bank wit maken, en een witte bank zwart. :D

• Reja

Was toch wel een beetje de Kroon op zijn werk.

• - Gerard -

KlaasVaak, ik hoorde Jan zeggen dat de rechecheurs van de FIOD wapens droegen. Klopt dat?

• KlaasVaak

Ik wist het niet, ik heb ze nooit op bezoek gehad, maar heb even gegoogled: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fiod+wapendragend%3F&meta=

• LM

Opsporingsambtenaren van de FIOD zijn net als de opsoringsambtenaren van de drie andere bijz. opsporingsdiensten (AID, VROM en SIOD), sinds de nieuwe wet op de bijz. opsporingsdiensten algemeen opsporingsambtenaar geworden. Zij hebben in beginsel dezelfde bevoegdheden als de politie.

Bij de FIOD is een groep opsporingsambtenaren uitgerust met wapen. Ik denk dat de andere BOD-en ook zoiets kennen, maar dat weet ik niet zeker.

• - Gerard -

Nu durf ik helemaal niet meer te sjoemelen met mijn belastingaangifte. Straks vliegen de kogels door de voordeur. :D;)

• Reja

Het geeft mij anders een geruststellend gevoel dat ze toch nog ergens bij de belastingdienst de zaken voor elkaar hebben of zou de Fiod ook met losse flodders schieten ?

• inktjunkie

anita doth van 2 unlimited heeft jarenlang bij de politie gewerkt !!!!!!!!!

weleens waar op kantoor maar toch

• Hampie

Jarenlang? Twee jaar heeft ze als uitzendkracht op de Eenhoorn gewerkt.