Moord op Milly Boele

• K@rin

Vindt het erg stil hier, sterker nog er wordt een topic geplaatst over raad van korpschefs terwijl een collega agent net een tiener in de bloei van haar leven heeft vermoord :X

RIP Milly en ik wens alle direct betrokkenen sterkte

• ¥ Lotje ­­¥

zag het net op Tv ja . Tjonge zeg . . Maar denk dat er meer mensen zich afvragen . zoals op t.v wwerd gezegt. Dat ze daar in de buurt er geen erg in hebben als ze aan het graven zijn . / sterker nog als hij het gedaan heeft en het lichaam aan het begraven is??????????/ Dat daar dan de buren zich niks afvragen . Moet toch opvallen dunkt mij???

• - Gerard -

K@rin Schreef:

——————————————————-

> Vindt het erg stil hier,

Nou, dat klopt niet.

> sterker nog er wordt een

> topic geplaatst over raad van korpschefs terwijl

> een collega agent net een tiener in de bloei van

> haar leven heeft vermoord :X

Ik zie het verband tussen een moord en het plaatsen van een topic over iets heel anders niet direct. Nu weet ik toevallig dat de topicstarter niet werkzaam is voor/bij de politie. Vreemd om de topicstarter iets te verwijten.

> RIP Milly en ik wens alle direct betrokkenen

> sterkte

Ik denk dat iedereen daar zo over denkt K@rin. Het is het allerslechtste nieuws dat je als ouders kunt ontvangen. Enig lichtpuntje is dat de ouders nu zekerheid hebben en de politie niet maanden of jaren hoeft te zoeken naar een dader die in een aantal moordzaken nooit gevonden wordt. De verdachte is agent, heb ik begrepen, maar daar blijft het wat het anderen iets verwijten, wat mij beteft dan ook wel bij.

Ik hou jouw topic dan maar op begrijpelijke emoties.

• ¥ Lotje ­­¥

Ik hou jouw topic dan maar op begrijpelijke emoties.

Dat is zo maar als je eigen bij de politie al niet meer veilig voelt . wordt het toch wel wat erg…….

• rijsbergen

er is nog altijd iets met een kam en scheren.

Kan me zo geen echte agent inbeelden die het nieuws niet gruwelijk vind en met alle betrokkenen meeleefd.

• Lans

Dat klopt.

Ik als mens en als diender word namelijk erg stil van zo'n bericht.

En begrijp de emotionele lading van jouw bericht.

Gr. Lans

• BennieMak

Inderdaad, maar mijn vraag is: Hoe is het mogelijk dat zo'n gestoorde door de selectieprocedure komt?

• Arie

Topictitel aangepast. Het gebeuren is triest genoeg en het geeft geen pas om dan gelijk maar weer met beschuldigende vingers en/of suggestieve teksten te wijzen naar anderen dan de dader.

Mod Arie

• K@rin

Nee we moeten de politie de hand boven het hoofd houden :S

Het is toch op het nieuws geweest dat het om een 26 jarige politieagent gaat en ik vraag me ook af hoe zo iemand idd door de screening komt.

Heb zelf een foto gezien (niet die van de telegraaf) en als ik dan die ogen zie denk ik ja

En iedereen wordt hier koud van diender of niet, en bij veel mensen komt nu idd de vraag boven kunnen we nu zelfs de politie niet meer vertrouwen ???

Enig lichtpuntje is dat de ouders nu zekerheid hebben en de politie niet maanden of jaren hoeft te zoeken naar een dader die in een aantal moordzaken nooit gevonden wordt

Sorry zie dat niet als een lichtpuntje

• Arie

Waar het om gaat is ten eerste dat dit geen politieprikbord is voor/van de politie maar over de politie. Niemand zegt dat de verdachte het hand boven het hoofd gehouden moet worden. Waar het om gaat is dat er in zo'n trieste situatie geen ruimte is voor verwijten over de snelheid van topics plaatsen e.d. Opmerkingen daarover zijn ook heel suggestief, omdat je daarmee feitelijk stelt dat de prikkers hier, en de politiemensen onder hen in het bijzonder, de situatie minder erg zouden vinden. Hoe mensen met een dergelijke situatie omgaan moeten zij echter helemaal zelf weten.

Discussiëren over de moord en de dader: ok! Maar dus gaarne geen verwijten of suggestieve opmerkingen over hoe medeprikkers zich hier opstellen in deze. :)

Mod Arie