Moord op Milly Boele

• KlaasVaak

verwar hetgeen dat de meerderheid roept niet met de waarheid

bovendien zeg ik nogsteeds: kom nou eerst met de antwoorden op de vragen die ik stelde

dat waren vragen op JOUW KEIHARDE BEWERINGEN die nog steeds niet onderbouwd zijn

dwaal niet af, of kun je die antwoorden niet geven?

• BennieMak

Dit was je vraag, toch: “Je beweert een hoop BennieMak, maar ik wil cijfers om je uitspraken onderbouwd te zien. ”

En ik heb toch nog een week!

• KlaasVaak

cijfers BennieMak komen niet uit een vaag krantenartikel

En zeker niet als ook dat geen bronvermelding heeft of iets onderbouwd.

De Telegraaf staat vol met dit soort onderzoeksjournalistiek.

• BennieMak

Citaat uit het bewuste artikel: “Een onderzoek van het Internationaal Politie Instituut Twente van de Universiteit Twente legt bloot waar het aan schort bij de Nederlandse politie. ”. Dit staat erg haaks op jouw bewering: “ten tweede bewijst dat artikel niets het is een krant, niet meer niet minder ”

Ik hoop niet dat ik ook nog moet gaan bewijzen waarvoor de politie in het leven is geroepen:S Dit is het bewijs dat de prestaties van de politie onder de maat is, wat ik dus beweer! En die prestaties meet je b.v. met een ringonderzoek, waarvan dit een voorbeeld is.

• BennieMak

Vooringenomen conclusie van jouw zijde. Bewijs is hiermee nogmaals geleverd. Zie ook: http://politie.startpagina.nl/prikbord/11002175/11019258/re-moord-op-milly-boele#msg-11019258

• KlaasVaak

Ik lees geen krantenartikelen, en in het uitzonderlijke geval dat ik ze lees zoek ik telkens tevergeefs naar de bron.

• KlaasVaak

nog steeds niet in staat je eigen beweringen te onderbouwen

• BennieMak

Dat klinkt toch wel erg vreemd, wanneer jij mij beschuldigd van Telegraaf-journalistiek! We vervolgen onze polemiek.

• M*j*r**

De Enige Echte Fritsie Schreef:

——————————————————-

> Ach Arie, weet je: die 52% zegt helemaal niets.

> Het is immers 52% van de personen die een reactie

> hebben gegeven. Die groep is verre van

> representatief als je er een serieus statistisch

> gegeven van wilt maken.

Dat ben ik met je eens.

> Ik ben er van overtuigd dat er zoiets bestaat als

> een zwijgende meerderheid. De meerderheid is er

> van overtuigd dat niet in elke agent een

> kindermoordenaar schuit.

> Het probleem is alleen met een zwijgende

> meerderheid dat men zwijgt.

Dat klopt, maar wat mij betreft niet meer.

Ik lees hier al een lange tijd af en toe eens mee. (Kwam op dit bord terecht omdat ik eigenlijk een vraag had)

Maar ik vind dat alles over één kam scheren en de vaak onterechte kritiek op de politie nu wel de spuigaten uitlopen.

Dus zwijg ik maar niet meer :)

Gr. Majorie

>

>

> mzzl,

> Frits.

• - Gerard -

En wat nu Arie, als De Telegraaf gelijk heeft? Wat dan? Wat nu als het meisje inderdaad de naam heeft genoemd? Wat dan?

Wat moeten wij dan vinden van een HOvJ die zegt dat de moeder heeft gezegd dat haar dochter heeft gezegd: “een man”.

Wat dan Arie?