Ja, maar jij schreef dat je als 18 jarige een ALARMPISTOOL kunt kopen in Duitsland. Nou geef ik jou een link en dan ben ik benieuwd hoe jij daar een alarmpistool van kunt maken. In Duitsland kun je dus ‘wapens’ kopen die in Nederland volgens mij nergens te koop zijn, maar ik laat me graag door jou overtuigen van het tegendeel, omdat ze streng verboden zijn in Nederland.
O, en mijn zoon heeft een paar maanden geleden nog een berichtje gekregen van BW, nadat ik BW namens hem een vraag had gesteld, want hij wilde een speelgoed pistool kopen die die gele balletjes kan afschieten. In het buitenland volkomen legaal, maar in Nederland absoluut verboden. Lijkt te veel op een echt wapen, volgens BW. Toch ……. heeft een aantal van zijn vriendjes, naar ik heb gehoord, dat ding gekocht. Ik heb hem dat verboden. Ook mijn zoon heeft zich aan de Nederlandse wet te houden. Dat ik hem dat had verboden vond hij niet leuk maar dat berichtje van BW heeft hem gelukkig in laten zien dat het van DE POLITIE niet mag en niet alleen niet van zijn vader. Jullie hebben in ieder geval bij mijn zoon nog enig gezag, KlaasVaak.
(tu)
Bij mij ook hoor.