KlaasVaak Schreef:
——————————————————-
> Een feest in een tuin is niet vergunningplichtig.
Een feesttent plaatsen is dat wel. Ik ga vrijdag naar een vriend en die heeft een feesttent gehuurd. Reken maar dat je daar een vergunning voor moet hebben. Tekeningen en precies aangeven hoe en waar de tent komt te staan. Ja ja…. het is 2010 KlaasVaak. Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor.
Ik heb het gelezen KlaasVaak, maar waar het in essentie over gaat is dat papa en mama gewoon met hun kinderen naar een voetbalwedstrijd willen gaan, iets wat voetbalclubs ook grag zouden willen, en dat al jaren niet meer mogelijk is omdat hersenlozen in dit land niet door de Nederlandse overheid worden tegengehouden. Beveiliging kost de overheid bakken geld, de voetbalclubs kost het bakken geld en de verzekeraars kost het bakken geld als dat zwakbegaafde tuig het feestje komt verknallen. En de overheid laat het allemaal maar gebeuren.
En als je dan voorstelt: “al dat tuig in een strafkamp”, dan is dit land te klein. Nee, gewoon zo doormodderen en de politiekosten de pan uit laten rijzen. Ik maak me er allang niet meer druk over, de overheid doet maar. Voor mij is de lol er al jaren af. Dus, of de politieinzet nou 1,5 mio kost of 15 mio….. ik vind het allemaal prima.