Feyenoord-Ajax

• de_gekste

ja kick voor de tv voetbal kijken

daar woord je echt vrolijk van

dat is dus niets aan en voel je de wedstrijd spaning ook niet

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Is dat zo? Ik ga bijna nooit naar een

> voetbalwedstrijd maar ik kijk er wel eens naar via

> de TV. In ieder geval de wedstrijden van het

> Nederlands Elftal, behoudens de voorrondes. En of

> die wedstrijd nou plaatsvindt met publiek of

> zonder, mij maakt het niks uit. Als je de

> wedstrijden van Feyenoord wilt zien dan kun je dat

> thuis doen en betaal je daar gewoon voor.

• de_gekste

wat het probleem is hierzo in nederland is is dat er niets aan woord gedaan

je mag rellen als je pech heb krijg je een stadionverbod van 3 jaar

ze hadden het gelijk de kop in moeten druken toen het over waaide naar nederland van uit engeland in de jaren 70 a 80

de polisie weet wie het zijn er woord vol op gefilmt bij voetbal wedstrijden dat je soms bij je zelf denk het lijk wel op ik een tv ster ben

maar als je de rotte appels er uit haalt die een stadion verbod geeft en een boete van € 5000,- en ze vast zet als er voetballen is van hun club uit en thuis dan kom je al een eind

en wat ook belangrijk is dat de media zwaar verge il zijn op zulke beelden als je iemand een klap op zijn gigeltje geeft kom je gelijk op tv maar zet je een super mooie tifo actie neer zie je er niets van of 0,1 is het ff inbeeld

en wat ook zwaar irri is maar dat zullen jullie wel niet met mijn eens zijn is dat vaak de me er op kick dat ze ff los mogen gaan ze stralen al uit als ze bij een wedstrijd staan van zo kom maar we hebben er zin in met het knapje nog in hun jas dat ze nog wat grooter een breeder lijken

en ze weten dat ze bijna helemaal beschermt zijn dus de kans dat ze het verliesen van je heel klein is

• de_gekste

okal zeg de burgevader dat het niet door mag gaan dan woord de wedstrijd verplaats naar een andere dag