Id en foto

• KlaasVaak

:D tja…

Ik heb mijn lesje geleerd als ik ergens op reageer, reageer ik (minstens 1x) met het hele bericht als quote.

Dan kan de prikker het bericht niet meer achteraf aanpassen.

• Reja

Dat is een goed idee, want op deze manier blijft er niet veel meer over van het oorspronkelijke verhaal van de topic-starter. Beetje vreemd ook dat je een pagina-vullend verhaal inkort tot twee regeltjes.

• KlaasVaak

Beter zou het zijn dat je een bericht waar een reactie aan hangt, niet meer kunt wijzigen.

Of het prikbord die mogelijkheid heeft?

• serine

nu pas?…:D;)

• serine

mwauh ik vind het soms erg prettig om nog wat toe te voegen of te nuanceren…of een domme tiepvoud te veranderen…:D

dus gewoon quoten als je reageerd

• BennieMak

Nog beter is dat je kunt zien wat diegene gewijzigd heeft, zoals bij Wikipedia. En trouwens, het is maar goed dat die optie niet aanwezig is, want ander zou jij ook publiek voor aap hebben gestaan. Ik herinner me namelijk nog een incident met jou.

Misschien dat de moderator de wijzigingen in een bericht wel kan zien.

• BennieMak

Hoezo omwegen? Ik constateer discrepanties in de feiten. Is een fatsoenlijke vraag wat er aan de hand is ‘met omwegen’ ergens naartoe gaan?

• KlaasVaak

man en paard graag?

Ik kan me niet herinneren dat ik slemielig mijn hele reactie heb verwijderd???

• BennieMak

Vind je de Wikipedia optie nu wel of niet goed?

Soms kunnen subtiele veranderingen een wereld van verschil maken.

• KlaasVaak

daar gaat mijn reactie op jouw rectie niet over…

Jij zei: “En trouwens, het is maar goed dat die optie niet aanwezig is, want ander zou jij ook publiek voor aap hebben gestaan. Ik herinner me namelijk nog een incident met jou.”

“Anders” impliceert dat ik een bericht met terugwerkende kracht aangepast zou hebben.

Verklaar je nader?