Id en foto

• Zorbacop

Snap je het nu echt niet?

Je ziet toch onderaan het bericht dat ze het nadat KlaasVaak om 23:40 uur gereageerd had om 00:09 uur gewijzigd heeft? Zie de tekst: 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/04/2010 00:09 door karin136.

In dat eerste bericht zal wel het één en ander gestaan hebben.

Overigens KlaasVaak complimenten voor je reactie.

Duidelijk genoeg.

• BennieMak

Het is impliciet al verklaard in mijn vorige reactie…

• KlaasVaak

Nee, jij verwijst naar een moment dat ik publiek voor aap zou hebben gestaan.

Wanneer dan? Welke reactie is dat dan? Een link graag.

Volgens mij roep je maar weer iets …en als je gevraagd wordt om het hard te maken geef je niet thuis.

• KlaasVaak

Deze zal ik niet in zijn geheel quoten…hij is betrouwbaar genoeg. En bedankt :D

• Plukkie

Hooligans worden ook steeds jonger..

en is ie ook nog door de linie gekomen ;)

of was het kind aangehouden?

en dankzij het AD weet je nu iig dat je met een gerust hard een Feynoord fan kunt vragen om even tot 10 te tellen :D

Grtz Plukkie

• Plukkie

Vind het wel een goed systeem, alleen beetje “minder” als je echt inhoudelijk wat veranderd zonder te vermelden.

Heb er een ander woord voor maar dat zou wel eens kunnen provoceren

Grtz Plukkie

• BennieMak

Snap je het nu echt niet?

Vraag het aan de moderator. Hoeveel keer heeft die al niet een tak weggehaald omdat ie geen wortel kon schieten omdat jij provocerend tegen mij tekeer ging en waarbij je dan zelf op je giegel ging. Waardoor je eigenlijk gewoon in bescherming werd genomen door de mod…

• BennieMak

Hey Plukkie, hoe zie jij dat dan voor je: Een melding waarbij inhoudelijk wat veranderd?

• KlaasVaak

Oh is dàt jouw uitleg als een moderator een draad sluit.

Dan ligt het per definitie aan een ander :S

Maar we hadden het toch echt over een reactie (grondig) wijzigen nadat erop gereageerd is (en dan bedoel ik niet een letter erbij/eraf maar hele zinnen weghalen).

• Plukkie

Stukje eigen verantwoording.

Spelfout vind ik niet intersant om te vermelden, maar als je iets aan de inhoud veranderd waardoor een reactie vreemd kan ogen zou je zelf dat al kunnen vermelden.

imo is dat wel zo netjes.

Grtz Plukkie