Dag Beste mensen ,
Dit is ons overkomen :na een onenigheid met mijn vriendin( die door een vriend …..een niet-vriend meer intussen)
een overgefinancierde auto op haar naam heeft staan .
Omdat ze geen rijbewijs heeft en ook niet het geld om hem af te lossen ,rijden we er samen mee door het land om via marktplaats wat centjes extra te verdienen
zodat ik haar financiering kon betalen ..
Inmiddels heeft ze rijles en hebben we de deal gesloten met de rijschool waar zij lessen volgt , om haar gratis het rijbewijs te laten behalen
en ook nog eens twee dagen in de week de auto te verhuren en hiermee alle kosten van de auto te dekken.,
Nou door die ene oneigheid (waarbij zij dacht de auto staat op mijn naam dus ik mag er ook in rijden)
,,,,maar natuurlijk kan dat niet niet en door de uitgelopen woordenwisseling
had ik de auto op het politie terrein laten zetten voor eventuele escapades
Inmiddels alles laten bezinken en nu na vier weken zeuren krijgen we de auto niet meer terug,
terwijl er geen sprake is van een strafrechtelijk feit of verdacht strafbaar feit,
maar toch worden we elke keer afgescheept met dan moet je even met die bellen ,want die werkt vanavond pas en die beslist daarover en dan te horen krijgen ,
nee daar gaat de verbalisant over die ons weer …. je raadt het al doorverwijst naar…..????
nu ben ik in alle staten want de kosten lopen op en zonder de auto kan de auto zichzelf ook niet terug verdienen
En na drie maanden achterstand bij de bank wordt de invorderingsprocedure gestart en blijft zij met een enorme schuld zitten
want na zovaak te zijn afgescheept met het onderzoek is nog niet afgerond en ik vraag me af welk onderzoek???
Is de politie je beste vriend of je ergste nachtmerrie
wie kan mij advies hierover geven????
arthur apeldoorn