bmw 530d

• arthurotoscanini

het is al geregeld we halen de auto straks weer op ik betaal haar lasten en rijlessen en na vijf jaar als ik er niet meer ben heeft ze toch een redelijk zakcentje achter de hand overigens doe ik marktplaats er bij ik heb mijn eigen bedrijf ernaast

• KlaasVaak

je zal verhoord zijn, en in het verhoor geconfronteerd zijn met passages uit een aangifte

maar een aangifte wordt niet met ‘buitenstaanders’ ‘besproken’ zoals jij dat noemt.

• serine

hij heeft het toch aan zn hart? waarschijnlijk heeft ie zich al ongeschikt laten verklaren

• arthurotoscanini

komt natuurlijk ook mede dat ik overdag ook nog een eigen zaak te runnen heb klaas

• KlaasVaak

eerst waren de rijlessen gratis

en

hadden jullie geen geld voor de aflossing en daarom die auto nodig om te kunnen verhuren en door nederland te cruisen om te hosselen

en nu heb je een ‘eigen bedrijf’ en nu de je in de auto kunt rijden zijn al je problemen opgelost

• serine

je hebt een eigen bedrijf?….maar zonder die auto kan je hem niet financieren?…..

dan loopt dat bedrijf ook wel lekker zeker?:D

• serine

ja …het verhaal word steeds spannender…kan te televaag nog een puntje aan zuigen..(:P)

• KlaasVaak

zit ik op het prikbord of in de Efteling

ik hoor zoveel sprookjes hier

• Arie

Inmiddels zijn we in het stadium van schelden aanbeland.

Even aftikken: dat maakt 1 ban en sluiting van dit topic.

Mod Arie

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.